مدیر تعاون ، اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از برگزاری همایش یک روزه توسعه‌ی بازار و برندسازی در کسب و کار شرکت‌های تعاونی جنوب‌شرق کشور، طی هفته‌ی آینده در کرمان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سیدمعین هاشمی گفت: در این همایش، 120 نفر از مدیران تعاون و مدیران عامل اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی تولیدی و خدماتی استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان و بلوچستان شرکت می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را آموزش و توانمندسازی مدیران تعاونی‌ها در راستای توسعه‌ی رقابت‌پذیری تعاونی‌ها در بخش صادرات و ارتقای توان آن‌ها در ارائه‌ی کالا و خدمات در بازارهای جهانی دانست.

هاشمی تقویت بازاریابی و فروش، ایجاد و توسعه‌ی برند مطرح و نهادینه‌سازی فعالیت‌های شبکه‌ای در بین تعاونی‌ها را از دیگر اهداف همایش توسعه‌‌ی بازار و برندسازی در کسب و کار شرکت‌های تعاونی جنوب‌شرق کشور عنوان کرد.

وی مهم‌ترین اقدامات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش حمایت از برندسازی تعاونی‌ها را حمایت از برندسازی در شرکت‌های تعاونی در قالب پرداخت بخشی از هزینه‌ی برند حلال و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی مدیران تعاونی با مزایا و روند برندسازی عنوان کرد.

یادآور می شود: این همایش 30 تیر برگزار می شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: همایش ، بازار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.