مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم اظهار داشت : شرکت‌های خدماتی و تامین نیرو بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید تایید صلاحیت از اداره کل تعاون داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، از قم؛ نصراله بازوند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: در برخی شرکت‌ها دیده می شود که قراردادهایی بدون در نظر گرفتن قانون اخذ تاییدیه صلاحیت شرکت‌های خدماتی و تامین نیرو  از اداره تعاون منعقد می‌شود که باید با آن ها برخورد جدی صورت گیرد. 

بازوند با بیان اینکه ریاست کمیته به عهده مدیرکل اداره است که صلاحیت‌ شرکت‌ها را مشخص می‌کند اظهار داشت: معاون روابط کار، رئیس بازرسی کار، حراست و دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی به مدت سه سال در این کمیته عضو هستند.

وی گفت :شرکت‌هایی که صلاحیت آن‌ها تایید نشود نمی‌توانند با دستگاه‌های اجرایی قراردادی داشته باشند و همچنین شرکت‌هایی که صلاحیت آنها تایید شده اگر به مدت سه سال تخلفی داشته باشند به دست این اداره رد صلاحیت می‌شوند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم در پایان گفت: اداره‌کل تعاون قم همه تلاش خود برای اجرای صحیح قانون را انجام می‌دهد و در این راستا باید کلیه دستگاه‌های نظارتی از همه ظرفیت خود استفاده کنند تا هم بهره‌وری افزایش یابد و هم شاهد سالم‌سازی محیط ادارات باشیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.