مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در استان کرمان 2 هزار و 117 تعاونی ثبت شده و پنج هزار و 132 تعاونی فعال، دارد با وجود این فقط 13 تعاونی توانسته اند در سطح ملی و بیشتر آنها در سطح استانی برندسازی کنند.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا اسماعیلی در همایش منطقه ای جنوب شرق کشور با عنوان توسعه بازار و برندسازی در بخش تعاون با بیان اینکه کرمان رتبه ششم کشور را از نظر تعداد تعاونی دارد گفت : امیدواریم با تلاش همکاران این رتبه را حفظ کرده و ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تعاون استان 50 هزار نفر مشغول به کار بوده و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان افزود: یکی از کارهایی که آن را پیگیری می کنیم راه اندازی تعاونی توسعه عمران شهرستان کرمان است و قرار است برای آن حداقل 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری شود که محرک استان در بخش تعاونی ها خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش تعاونی ها و اتفاقات خوبی که قرار است از این پس در کشور بعد از تحریم ها بیفتد، بتوانیم جایگاه خوبی را در کشور داشته باشیم.


اسماعیلی افزودجایگاه تولیدات استان را نتوانسته ایم در کشور مشخص و روشن کنیم که البته شاید همه محصولات ایرانی به دلیل تحریم ها درگیر این موضوع بوده اند و نتوانسته ایم محصولاتی قابل رقابت ارائه دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.