سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شفت:

عید سعید فطر جلوه ای از اجتماع عظیم مسلمانان در دنیا است

امام جمعه شفت عید سعید فطر را جلوه ای از اجتماع عظیم مسلمانان در سراسر دنیا دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: براساس گفته ها نماز عید سعید فطر شعبه ای از روز رستاخیز است.

وی با بیان اینکه در روز رستاخیز مردم دو دسته اند، افزود: دسته اول افرادی هستند با اطاعت از اوامر و فرمامین الهی صبرپیشه کرده و در آن روز با نشاط ، شاداب و سربلند وارد صحرای محشر می شوند .

امام جمعه شفت دسته دوم افرادی دانست که فریب دنیا را خورده و حاضربه تمکین از فرامین الهی نبوده اند که در آن روز سرافکنده و متاثر و همراه با ندامت وارد می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صبح روز عید سعید فطر افرادی که یکماه روزه داری و شب زنده داری و تعبد کرده اند مانند مومنین در روز قیامت ، قیام کرده و شاد هستند و به سمت خداوندحرکت کرده و عبادت و اطاعت می کنند.

حجت الاسلام هاشمی اجتماع عظیم مسلمانان در سراسر جهان اسلام را پیام دیگر این عید دانست و گفت: این تلنگری به همه ادیان ،چه آسمانی و چه غیرآسمانی است که چنین اجتماع عظیمی در هیچ کدام از ادیان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این پیام عظمت، حقانیت و اهمیت دین مبین اسلام است، اظهار کرد: دعوت همه مسلمانان به همدلی و همزبان شدن، اتحاد ، وحدت و تاکید بر عوامل اشتراک مسلمانان نه دامن زدن به مسائل اختلاف پیام دیگر عید سعید فطر می باشد.

امام جمعه شفت در ادامه جنگ های نیابتی استکبار جهانی در رأس آن آمریکا جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه توجه به همین اختلافات برشمردو افزود: کشتاری که متاسفانه امروز در کشورهای اسلامی شاهد هستیم دلیل این مدعا می باشد.

به گفته وی پیام مهم عید سعید فطر به همه مسلمانان این بوده که ید و امت واحد باشید و با شناخت دشمن مشترک هرگز فریب دسیسه و خدعه های دشمن را نخورید.

وی خاطرنشان کرد: دشمن متوجه شده است که با تحمیل جنگ هشت ساله نمی تواند حریف یک ملت شود امروز با اغفال امت اسلامی چهره دیگری از خود به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: مردم با هوشیاری ، بصیرت و صبر در این گونه موضوعات می توانند با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و اطاعت از ولایت مطلقه ی فقیه مانند همیشه در حفظ اسلام که همه هجمه دشمن نیز بطور ویژه به همین موضوع جلب شده است کوشا باشند.

انتهای پیام /ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.