سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتجب‌نیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

رویکرد اصلاح‌طلبان به انتخابات مجلس، حضور حداکثری است/ انتخابات؛ آشکارترین عرصه مشارکت سیاسی مردم

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز گفت: اصلاح‌طلبان قطعاً در انتخابات آینده حضور حداکثری خواهند داشت و مقدمات این حضور در حال فراهم شدن است.

حجت‌الاسلام "رسول منتجب نیا" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم گفت: اصلاح‌طلبان قطعاً در این انتخابات حضور فعال خواهند داشت.
 
وی افزود: ما انتخابات را آشکارترین عرصه مشارکت سیاسی مردم و نماد بارز دموکراسی در جامعه و حق مسلم خود می‌دانیم که به عنوان تفکر جریان‌ساز در این عرصه حضور داشته باشیم.
 
منتجب‌نیا در پاسخ به سوالی درباره لیست انتخاباتی جریان اصلاح‌طلبی برای انتخابات اسفند 94 تصریح کرد: هنوز فهرستی از نامزدهای اصلاح‌طلب برای انتخابات تهیه نشده اما قطعا حضور اصلاح‌طلبان در این انتخابات، حداکثری خواهد بود.
 
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز همچنین در پاسخ به سوالی درباره رویکرد دولت یازدهم به سیاست خارجی و داخلی تصریح کرد: رویکرد دولت در این دو حوزه مورد تأیید ماست و احساس می‌کنیم دولت روحانی توانسته است آرامش لازم برای زندگی سیاسی و اجتماعی را که سال‌ها نشانی از آن نمی‌دیدیم برقرار سازد.
 
منتجب‌نیا افزود: حمایت از دولت یازدهم را وظیف مهمی برای خود می‌دانیم و امیدوار هستیم دولت نیز در تحقق وعده‌ها موفق‌تر از این باشد.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان به موضوع مذاکرات هسته‌ای نیز اشاره کرد و گفت: تلاش تیم مذاکره کننده ایرانی قابل تحسین است. ما اعضای این تیم را مومن، میهن پرست و کارآزموده می دانیم و امیدوار هستیم بتوانند به بهترین نتایج دست یابند.
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.