قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: 8 سال فرهنگ حزب‌گریزی تبلیغ شده و شما باید تلاش کنید فرهنگ تخریب شده را نهادینه کنید تا احزاب در انتقاد و اظهار نظر احساس امنیت کنند.

کاری کنید تا احزاب در انتقاد و اظهار نظر احساس امنیت کنند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در نشست دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی با معاون سیاسی وزیر کشور که عصر امروز در ساختمان وزارت کشور برگزار شد، با بیان این که در انتخابات سال آینده الزاماتی وجود دارد، گفت: اولین مسئله وجود امنیت و آرامش در جامعه و برخورد با عوامل ناامنی و گروه‌های فشار است.

وی با طرح این پرسش که چه کسی باید با گروه‌های فشار برخورد کند، اظهار داشت: 8 سال فرهنگ حزب‌گریزی تبلیغ شده و شما باید تلاش کنید فرهنگ تخریب شده را نهادینه کنید تا احزاب در انتقاد و اظهار نظر احساس امنیت کنند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی با گله‌مندی از دخالت‌های غیرقانونی امنیتی در فعالیت‌های احزاب تصریح کرد: چرا باید در مورد یک همایش بارها و بارها سوال کنند و بعد بگویند فلان سخنران را دعوت نکنید و فلان سخنران را دعوت کنید.

وی ادامه داد: آن‌ها تأکید می‌کنند چه افرادی حق ورود دارند و بعد هم برخی بچه‌های احزاب را احضار می‌کنند و می‌گویند گزارش حزب‌تان را مخفیانه به ما بدهید.

منتجب‌نیا با اشاره به این که انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اولین انتخاباتی است که دولت تدبیر و امید برگزار می‌کند، اظهار داشت: این کار حساس است و با این شرایط من امیدی ندارم که یک انتخابات بدون تنش برگزار شود، مگر این که قانونمند باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، هم اندیشی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار