سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرج؛

چهارمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت در البرز

چهارمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت از امروز در محل دائمی نمایشگاه های فرهنگی و هنری ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از البرز،  مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت  گفت: چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت از امروز یکشنبه هفتم تیر ماه مصادف با 11ماه مبارک رمضان، افتتاح می شود و تا سیزدهم تیر ماه (17 ماه مبارک رمضان)  به مدت یک هفته، ادامه می یابد.

عليرضا عسگری بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 18 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است، افزود: سال گذشته نمایشگاه قرآن کریم در فضای باز و در محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار شد که بعضاً با مشگلات جوی روبرو می شدیم اما امسال با تدابیری که صورت گرفته نمایشگاه در فضای کاملا مسقف دارای غرفه های منسجم  تعبیه گردیده است.

وی در پایان گفت: مراسم  افتتاح نمایشگاه ساعت ۶ عصر در سالن اجتماعات سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز  با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی پروانه «مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» ،حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، مهندس سید حمید طهایی استاندار البرز و دیگر مسئولین استانی برگزار می شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.