سومین نمایشگاهی قرآن و عترت در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور جمعی از مسئولان استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم آغاز به کارکرد.

آغاز به کار سومین نمایشگاه قرآن و عترت در قمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قم؛ سومین نمایشگاهی قرآن و عترت در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم آغاز به کارکرد.

از بخشهای مهم و برنامه های این نمایشگاه میتوان به کارگاه های هنری ، گالری آثار قرآنی و شبی با قرآن و مسابقات فرهنگی قرآنی ، ارائه کتاب و نرم افزار ، اجرای تواشیح توسط گروه های ملی و استانی ، برپایی غرفه های هنری و صنایع دستی ، بخش کودکان و نوجوانان ، برگزاری نشست های تخصصی قرآن پژوهی و تجلیل از خادمان قرآنی وشب شعر  اشاره کرد.

 نمایشگاه قرآن و عترت به مدت هفت شب از 11 الی 17 ماه مبارک رمضان از ساعت 22 تا 1 بامداد  در چهار راه شهدا، ابتداي خيابان معلم، سالن نمايشگاهي غدير آماده ارائه خدمات به مجاوران و زائران بارگاه مطهرحضرت فاطمه معصومه(س) خواهد بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.