سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی؛

حضور قلعه‌نویی و کاظمی در حد شایعه است/ با رقم پیشنهادی باشگاه، در خدمت ادینهیو هستیم

غزنوی حضور قلعه‌نویی یا فرهاد کاظمی در تراکتور در حد شایعه است و تونی تا چند روز آینده به ایران می‌آید.

غزنوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی فصل آینده تیم تراکتورسازی اظهار داشت:بهتر است که درباره این مساله عباسی مدیر عامل باشگاه صحبت‌های لازم را ارائه بدهد، اما باید بگویم که این خبر صحت ندارد و صحبتی در این خصوص بین مسئولین باشگاه صورت نگرفته است.
 
وی در خصوص وضعیت قانونی اولیورا بیان کرد: حضور اولیورا در باشگاه تراکتورسازی قطعی است و این مربی طی چند روز اخیر به باشگاه می‌آید و ما نیز در خدمت وی خواهیم بود.
 
غزنوی در خصوص  وضعیت ادینهیو عنوان  کرد: مسئولان باشگاه با ادینهیو مذاکراتی را انجام داده‌اند، اما این بازیکن اعلام کرد که از تیم قطری پیشنهاد دارد و باید بگویم که پرداخت معادل آن پیشنهاد برای ما و فوتبال ایران امکان‌پذیر نیست اگر ادینهیو با مبلغ پیشنهادی ما موافقت کند قدمش بر روی  چشم ما اگر نه با کمال شرمندگی امیدوارم هستیم که در فوتبال قطر موفق باشد.
 
 عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص وضعیت آندراتیک تیموریان افزود: مذاکرات لازم در خصوص این مساله صورت گرفته و قرار شد تیموریان نتیجه نهایی را به ما اعلام کند و به طور حتم اگر تیموریان به تیم خارجی نرود بازیکن قطعی و صد در صدی تراکتورسازی خواهد بود.
 
وی در خصوص اینکه آیا تراکتورسازی به دنبال مهدی رحمتی و بیرانوند است عنوان کرد:هر دو بازیکن مد نظر باشگاه تراکتورسازی هستند و امیدوار هستم یکی از این دو مگر  به عنوان گلر اول در تیم تراکتورسازی فعالیت خود را شروع نمایند.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.