سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی برای مذاکرات نهایی و شروع تمرینات به تبریز می‌آید.

ذوالفقاری: تونی تا آخر هفته به تهران می‌آیدایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تونی اولیویرا و تمرینات تیم اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته شده  قرار است تونی اولیویرا تا اواخر هفته جاری به ایران برگردد.

 به طور حتم تمرینات تیم از روز شنبه هفته آینده شروع خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر مسئولان باشگاه تراکتور سازی درصدد مذاکره با برخی از بازیکنان هستند و درباره وضعیت آندرانیک تیموریان نیز از قبل صحبت‌هایی با عباسی مسئول باشگاه انجام شده و قرار بود که تیموریان در صورت نرفتن به قطر در تراکتور سازی بماند و به کار خود ادامه دهد.

ذوالفقاری در خصوص وضعیت ادینیهو‌ افزود: مسئولان باشگاه تراکتور سازی در گذشته مذاکراتی را با ادینیهو و مدیر برنامه های این بازیکن انجام داده‌اند و در حال حاضر پیگیر این مساله هستند و باید ببنیم در آینده چه تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا بیرانوند مد نظر باشگاه تراکتور سازی خواهد بود یا نه عنوان کرد:بیرانوند یکی از گزینه های مد نظر مسئولان باشگاه تراکتور سازی می‌باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار