طبق اطلاع برخی رسانه ها تراکتور سازی تبریز این روزها در بلاتکلیفی انتخاب سرمربی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از برخی رسانه های ورزشی تراکتور سازی به نوعی قید حضور تونی را زده است و این مربی نیز نشان داده است علی رغم مدت طولانی که با تبریزی ها مراودات ورزشی دارد انسان قابل اعتمادی برای طولانی مدت نیست و هر لحظه امکان دارد این مربی تیم را رها کرده و از تبریز برود و همین موضوع باعث شده که تبریزی ها به گزینه های دیگر فکر کنند.

امیر قلعه نویی یکی از گزینه های تراکتور سازی تبریز است اما با هزار اما و اگر. یکی از این اما ها مربوط به مبلغ قرار داد است که امیر استقلالی ها به این سادگی ها هر مبلغی را قبول نمی کند و البته اگر در مقایسه با تونی باشد رقم خیلی هم پرت نیست.

اما دیگر عامل که مهمترین بحث تراکتور است، چالش هایی است که امیر قلعه نویی در یکی دو فصل گذشته با تبریزی ها داشته است. به سابقه این موضوع که نگاه کنیم یادمان نرفته که در تبریز چقدر علیه قلعه نویی شعار داده می شد.

و شاید اگر اواخر فعالیت قلعه نویی در تراکتور و بحث های مالی و شعار تماشاگران را به یاد بیاورید خاطره خوشی باقی نمی ماند  و این موضوع کمی تراکتور و امیر قلعه نویی را از هم جدا می کند.

و در آخرین خبر فرهاد کاظمی که یکی از مربیان با سابقه فوتبال ایران است و در تیم های بالای جدول، پایین جدول و حتی لیگ یک، سابقه درخشانی دارد، کم کم به عنوان یک گزینه جدی برای تراکتوری ها مطرح می شود و تفاوت آن با قلعه نویی و تونی انگیزه فرهاد کاظمی برای قهرمانی در لیگ برتر است و این مهم با تراکتور برای وی امکان پذیر است و شاید همین دلیل باعث شود در بحث قیمتی هم برای تبریزی ها مقرون به صرفه باشد البته شاید..

تراکتور به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال این روز ها باید سریعتر سر و سامان بگیرد و در جذب نفرات دقت لازم را انجام دهد و زمان از دست رفته تراکتور را از هدف قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیا دور می کند و نباید تبریز با این پتانسیل را به ناکامی عادت داد....

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار