خبرهای مهمی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در روزهای آینده خواهیم شنید چرا که چند تیم لیگ برتری فعالیتشان را برای جذب بازیکن آغاز کردند.

سرخپوشان در همه پست‌ها بازیکن می‌خواهند/ نکونام در لیست آقا معلم
به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالیکه فصل نقل وانتقالات لیگ برتر فوتبال بدون شور و شوقی در حال سپری شدن است اما بازار حرف و حدیث و گمانه‌ زنی در مورد بازیکنان ورودی و خروجی تیم‌های لیگ پانزدهم داغ داغ است.

سرخپوشان در همه پست‌ها به دنبال بازیکن

 برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست بازیکنان مد نظرش را به هیات مدیره باشگاه داده است، بر این اساس باشگاه پرسپولیس فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرد.

سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده در اکثر پست‌ها به دنبال جذب بازیکن است. برانکو قصد دارد در پست‌های دروازه‌بان، دفاع چپ و راست، مدافع وسط، هافبک دفاعی و نفوذی و مهاجم بازیکن جذب کند.

بابک حاتمی مدافع راست فصل آینده در پرسپولیس خواهد ماند و مایکل اومانیا نیز می‌ماند.

 سید جلال حسینی در زمان حضور نژاد فلاح با باشگاه پرسپولیس به توافقات نهایی رسیده بود اما وضعیت این بازیکن ملی‌پوش در تیم پرسپولیس به صورت قطعی مشخص نشده است.

 همچنین برانکو برای برخی از پست‌ها،‌بازیکن خارجی در نظر دارد و از باشگاه خواسته اولویت را بر روی جذب بازیکن خارجی بگذارد.

محمد نوری و مهدی طارمی هم پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی دارند وضعیتشان در باشگاه پرسپولیس هنوز مشخص نیست اما برانکو اعلام کرده که هر دو بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد.

 گفته می‌شود که اگر محمد نوری از تیم پرسپولیس جدا شود و به تیم قطری برود، سرمربی پرسپولیس، پژمان نوری را جایگزین این بازیکن می‌کند.

گابریل در لیست بازیکنان مد نظر برانکو برای فصل بعد نیست اما این بازیکن خارجی خواسته تا بار دیگر به باشگاه پرسپولیس برگردد، به هرحال برانکو قصد دارد به جای گابریل یک بازیکن با تجربه داخلی یا یک هافبک نفوذی خوب خارجی به تیم پرسپولیس اضافه کند.

گابریل از تیم‌های گسترش فولاد و تراکتور سازی پیشنهاد دارد.

 گفته می‌شود طالب لو، جماعتی، احمد زاده، امیری، جواهر سوکای و یک دروازه‌بان از کرواسی در لیست برانکو‌ برای فصل بعد قرار دارند.

 مهدی جعفر پور هم به طور کامل از پرسپولیس جدا شد و هم اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

برطبق شنیده‌ها عباس زاده هم ماندن با جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس را به وضعیت طارمی ارتباط داده و گفته‌ اگر طارمی بماند‌ از پرسپولیس جدا می‌شود.

بازیکنان مد نظر مظلومی 

تیم فوتبال استقلال بعد از منتفی شدن حضور استیماچ، با پرویز مظلومی به توافق رسیده و قرار است امروز قرارداد نهایی با این سرمربی به امضاء برساند.

محسن فروزان با دو پیشنهاد از تیم‌های آسیایی روبرو است این دروازه‌بان به مدت دو سال دیگر با استقلال قرار داد دارد اما در صورتی که با باشگاه به توافق نهایی نرسد به یکی از این دو تیم پیشنهاد دهنده پاسخ مثبت خواهد داد.

 گفته می‌شود احتمال جدایی خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، فخر الدینی و امید ابراهیمی از باشگاه استقلال وجود دارد به هر حال باید دید سرمربی جدید استقلال چه بازیکنانی را در لیست ورودی و خروجی قرار می‌دهد؟

فعالیت گسترده تراکتور در نقل و انتقالات

 تیم فوتبالتراکتورسازی به احتمال زیاد این فصل هم تونی اولیویرا را روی نیمکت خود خواهد داشت با اینکه گفته می‌شود که شاید تونی به ایران بازنگردد اما این مربی نوید بازگشت به تبریز و حضور دوباره در کادر فنی سرخپوشان را داده است.

طبق شنیده‌ها سید مهدی رحمتی، علیرضا بیرانوند، لوسیانو پریرا، مهدی شریفی و هاشم بیک زاده بازیکنان مد نظر تراکتور سازی برای فصل بعد هستند.

 گفته می‌شود سروش رفیعی، بختیار رحمانی و سروش سعیدی بازیکنان سرباز هم فصل بعد در تراکتور سازی بازی می‌کنند بر اساس شنیده‌ها، عیسی اندوی، حامد لک، مهدی کیانی، محسن دلیر و حبیب گردانی در لیست مازاد تیم تراکتور سازی قرار دارند میرهانی هاشمی،شهریار شیروند و مهرداد بایرامی هم احتمالا از تراکتور سازی جدا می‌شوند.

سامان نریمان جهان و فرید کریمی هم چند ماه از خدمت سربازی‌شان نمانده ، سال بعد در تراکتورسازی خواهند ماند .

گفته می‌شود: سعید آقایی با چهار ماه اضافه خدمت مواجه شده و فصل بعد در تراکتور سازی می‌ماند.

علی حمودی، سینا عشوری و شجاع خلیل زاده بازیکنان سرباز هم وضعیت نامعلومی‌ در تراکتور سازی دارند.

 آندرانیک تیموریان اولویت اولش ترانسفر شدن است و حضور در یکی از تیم‌های داخلی در اولویت بعدی‌اش قرار دارد.

 هافبک جنگنده و ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور سازی از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و وضعیتش برای حضور در این تیم قطری تا اواخر این هفته مشخص می‌شود اگر با این تیم قطری به توافق نرسد در تراکتور سازی به فوتبالش ادامه می‌دهد.

 لوسیانو ادینیهو‌ پیشنهادات زیادی از تیم‌های ایرانی دارد اما وی نیز ترجیح می‌دهد در تراکتور سازی بماند.

فرشاد احمد زاده هم وضعیتش در تیم تراکتور سازی معلوم نیست.

6 بازیکن در لسیت خرید منصوریان

تیم فوتبال نفت تهران بعد از حفظ منصوریان فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد.

دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفته که 6 بازیکن جدید به نفت‌ اضافه خواهند شد اما تعداد جدا شده‌ها مشخص نیست.

 گفته می‌شود که علیرضا عزتی به همراه وحید حمدی نژاد قرار دادهایشان را با نفت برای یکسال تمدید کردند و قرار است بیرانوند هم قرار دادش را تمدید کند اما هنوز این کار انجام نشده و روال قانونی تمدید قرارداد بیرانوند انجام نشده است. طبق شنیده‌ها بیرانوند از یک تیم انگلیسی و چند تیم لیگ برتری از جمله تراکتورسازی پیشنهاد دارد.

لئوناردو پادوانی،سیامک کوروشی و وحید شیخ ویسی در لیست خروجی باشگاه نفت تهران قرار دارند. گفته می شود که سیامک کوروشی قراردادش را با نفت تهران تمدید کرده است.

حفظ شاکله اصلی مد نظر ذوبی‌ها

طبق لیستی که در اختیار سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن قرار گرفته، یحیی گل محمدی قصد ندارد تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کند و می‎خواهد اسکلت فصل پیش تیمش را حفظ کند از این تیم 3 یا 4 بازیکن جدا می شوند و 2 یا 3 بازیکن هم جذب خواهند شد در  حال حاضر فقط جدایی کارلوس سانتوس مدافع برزیلی این تیم تقریبا قطعی است.

 حرکت چراغ خاموش سپاهان در فصل نقل و انتقالات

تیم فوتبال سپاهان هم چراغ خاموش به دنبال جذب بازیکنان مد نظر فرکی است.

سپاهانی‌ها بیان کردند که به علت قیمت بالای سید جلال حسینی، این بازیکن را نمی‌خواهد.

همچنین احسان حاج صفی در دوبی به دنبال بررسی پیشنهادات است و احتمال این وجود دارد که از سپاهان جدا شود.

ماریو یسوس و جواهیر سوکای به طور قطعی از سپاهان جدا شدند رحمان احمدی خم شاید از سپاهان جدا شود.

گفته می شود؛ امید ابراهیمی، اسماعیل شریفات و پادوانی بازیکنان مد نظر فرکی برای فصل بعد هستند.

فولادی‌ها در پی حفظ بازیکنان خارجی

تیم فوتبال فولاد خوزستان هم فعالیتش را با حضور اژدری زاده سرپرست جدیدش آغاز کرده است.

طبق شنیده‌ها، سیامک کوروشی و جابر انصاری بازیکنان مد نظر اسکچیچ برای فصل بعد هستند.

همچنین سید ایمان موسوی و مهرداد جماعتی هم  در لیست خروجی باشگاه فولاد خوزستان قرار دارند.

گفتنی است، اولین تمرین تیم فولاد خوزستان در زمین چمن صنایع فولاد اهواز برگزار شد.

ماتیاس چاکو هافبک 32 ساله اصل کامرون به ایران آمده تا قرارداد جدید را با تیم فولاد خوزستان امضاء کند.

لئوناردو مساریچ دیگر بازیکن خارجی فولاد هم روز جمعه به اهواز بازگشت و پس از توافق با اژدری زاده در فولاد ماندگار شد.

الویس نونگ دیگر بازیکن خارجی فولاد خوزستان احتمال جدایی‌اش از فولاد خوزستان وجود دارد چرا که به اسکوچیچ  گفته که یک پیشنهاد خارجی دارد.

بازیکنان پرسپولیس در تیررس کمالوند

تیم فوتبال گسترش فولاد به دنبال جذب بازیکنان مد نظر کمالوند برای فصل بعد است.

گفته می شود، عباس زاده، هادی نوروزی و گابریل بازیکنان پرسپولیس مد نظر کمالوند برای فصل بعد هستند همچنین ایمان موسوی و مهدی کیانی هم در لیست ورودی تیم فوتبال گسترش فولاد قرار دارند، جابر انصاری هم به احتمال زیاد از گسترش فولاد جدا می شود.

 تکاپوی سیاه جامگان در نقل و انتقالات

 تیم فوتبال سیاه جامگان که به تازگی به لیگ برتر حضور پیدا کرده است، سعید مهدی پور، سید پیمان میری را به صورت قطعی جذب کرده است.

گفته می شود، وحید شیخ ویسی دروازه‌بان نفت هم به سیاه جامگان پیوسته است.

مهدی پور از صبا جدا شد

 تیم فوتبال صبای قم هنوز وضعیت مالکیتش مشخص نشده است، براین اساس فعالیتی در فصل نقل و انتقالات نداشته و فقط سعید مهدی پور از این تیم جدا شد.

نکونام مد نظر آقا معلم

 تیم فوتبال سایپا هم بدون سرو صدا به دنبال جذب بازیکنان مد نظر جلالی است.

گفته می‌شود، نکونام با کی‎روش صحبت کرده و قرار است که همچنان در رده باشگاهی بازی کند براین اساس گفته می‌شود باشگاه سایپا خواهان حضور کاپیتان سابق تیم ملی در این تیم شده است، به هر حال باید دید نکونام پیشنهاد نارنجی پوشان را قبول می‌کند یا نه!


گفته می‌شود، اخباری بازیکن سایپا از تیم تراکتورسازی پیشنهاد دارد اما جلالی بیان کرده که بعید است این بازیکن از سایپا جدا شود .

محمد قاضی مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان در فهرست خرید تیم سایپا قرار دارد.

میداوودی هم یکسال با سایپا قرار داد دارد و جدایی‌اش از تیم منتفی است.

جواب منفی دایی به انزلی‌چی‌ها

گفته می‌شود، انزلی‌چی‌ها با علی دایی برای هدایت تیمشان تماس گرفتند اما وی پیشنهاد ملوانی‌ها را قبول نکرده است.

بعد از منتفی شدن حضور دایی در ملوان، گفته می‌شود، امیر قلعه‌نویی، تونی اولیویرا و فرهاد پور غلامی گزینه‌های مربیگری ملوان برای فصل بعد هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار