احمدی:

پیشنهادم از پرسپولیس رسمی نیست/ برانکو را خوب می‌شناسم

دروازه بان فصل قبل سپاهان گفت: سپاهانی‌ها دیگر خواهان همکاری با من نبودند از این رو برای همکاری با دیگر تیمها مذاکره کردم ولی پیشنهاد رسمی از پرسپولیس نداشتم.

پیشنهادم از پرسپولیس رسمی نیست/ برانکو را خوب می‌شناسمرحمان احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:من مشکلی با سپاهان نداشتیم اما ظاهرا سپاهانی‌ها خواهان همکاری با من نبودند به همین دلیل ترجیح  دادم مذاکره با دیگر تیمها را آغاز کردم.
 
وی با اشاره به خبر پیوستنش به پرسپولیس افزود:باور کنید پیشنهاد پرسپولیس رسمی نیست ولی از برخی تیمهای شهرستانی پیشنهاد دارم، با این حال هر چه خدا بخواهد من ناامید نیستم و یک پیشنهاد خوب را انتخاب خواهم کرد.
 
احمدی ادامه داد: هر چند دوست نداشتم سپاهان را ترک کنم ولی به نظر آنها احترام می گذارم به هر حال آنها برای حضور برنامه‌هایی دارند و حق دارند تیم فصل بعد را با سیستم خودشان ببندند.
 
این دروازه بان درمورد برانکو و این که وی او را در لیست خردیش قرار داده است، گفت: برانکو مربی خوبی است، من او را می شناسم و می دانم چه سبکی دارد با این حال پیشنهاد رسمی از پرسپولیس دریافت نکردم،‌که بخواهم به صورت جدی به آن فکر کنم، اما همه پیشنهادات را در نظر می‌گیرم و سعی می‌کنم بهترین انتخاب را داشته باشم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: احمدی ، سپاهان ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار