دبیر کمیته نقل و انتقالات تیم فوتبال نفت تهران گفت: بیرانوند یکسال دیگر با نفت قرار داد دارد و سر تمرینات باید حاضر شود و گرنه‌ جریمه‌ سنگینی می‌شود.

جریمه سنگین در انتظار بیرانوند است/ لیست نهایی بازیکنان را هفته آینده اعلام می‌کنیمآل اسحاق در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بیرانوند یک بازیکن حرفه‌ای است جایگاه تعهد‌ و احساس را باید  بداند وی با ما قرار داد دارد و در تمرینات باید حاضر شود و تابع قانون باشد.

 آل اسحاق در مورد اینکه بیرانوند گفته قصد دارد به سربازی برود، تصریح کرد: اگر بیرانوند طبق قانون بازیکن سرباز باشد آن وقت ما تصمیم لازم را در این خصوص می‌گیریم.


دبیر کمیته نقل و انتقالات تیم  نفت تهران در مورد وضعیت وحید امیری عنوان کرد: امیری یکی از بازیکنان خوب ما است و این بازیکن نه تنها از تیم‌های داخلی بلکه از تیم‌های خارجی هم برای برای فصل بعد پیشنهاد دارد اما ما به وحید امیری نیاز داریم و قصد حفظ وی را داریم.

 وی در خصوص وضعیت کامیابی نیا بیان کرد: یک عده از بازیکنان با ما قرارداد دارند و باید در تمرینات شرکت کنند اما تعدادی از بازیکنان قرار دادشان تمام شده که ما با توجه به اولویت در لیست با آنها مذاکره می‌کنیم به هر حال حفظ بازیکنان اولویت ما برای فصل بعد است.

 آل اسحاق درباره پیشنهاد به مهدی رحمتی و محسن فروزان برای فصل بعد گفت: این موضوع در حد گمانه زنی است خیلی از بازیکنان دوست دارند که به تیم نفت تهران بپوندند اما ما طبق لیست منصوریان بازیکن جذب می‌کنیم همچنین لیست نهایی را هفته آینده اعلام می‌کنیم تا به شایعات پایان دهیم.

 وی درباره بودجه آینده نفت تهران‌ اظهار  داشت: تیم ما تنها نماینده کشورمان در باشگاه‌های آسیا است بر این اساس مدیران تصمیم گرفتند که 20 درصد بودجه باشگاه را افزایش دهند که این افزایش بودجه معقول است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمرینات تیم زیر نظر منصوریان آغاز شده است و طبق برنامه اردویی در ترکیه نیمه  دوم تیر ماه برگزار می‌کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار