سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پلیس کرمان برای اجرای قانون جدید دادرسی آماده است

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با رئیس دادگستری استان کرمان گفت: استان کرمان برای اجرای قانون جدید دادرسی آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان ،سردار حسین چناریان افزود: در سطح استان کرمان آمادگی لازم برای اجرای قانون جدید قضایی به وجود آمده است و امیدواریم این قانون با کمترین مشکلات اجرایی می شود.

سردار حسین چناریان افزود: در این رابطه آموزش همکاران پلیس  و صدور کارت های ویژه نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: حضور رییس کل دادگستری که با شناخت و تجربه در این مقام قرار گرفته اند و اراده جدی دستگاه قضایی در توسعه امنیت در جامعه بسیار تاثیرگذار بوده است .

وی ضمن تقدیر از اقدامات یگان ویژه ، گفت: ماموران این یگان هم پشتیبان نیروهای انتظامی هستند و هم ماموریت های خاص خود را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی در برخورد با روزه خواری با جدیت وارد صحنه شده است و به وظایف خود عمل می کند

رئیس دادگستری استان کرمان نیز در این دیدار گفت:عدالت یکی از مولفه های اساسی جامعه است و به دلیل اهمیت این موضوع، بسیاری از نهادها در راستای تحقق این امر تلاش می کنند.

یدالله موحد افزود: هدفاز آئین دادرسی جدید این است که مردم دادرسی عادلانه و منصفانه ای را در اختیار داشته باشند تا آرامش و عدالت برای آنها ایجاد شود.


انتهای پیام/گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.