سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان کلاردشت؛

حضور پرشور مردم در مساجد در شب های ماه رمضان

امام جمعه شهرستان کلاردشت گفت: بسیار پسندیده است که انسان از لحظه لحظه ماه پربرکت رمضان استفاده نماید و چه خوب است که مساجد شاهد حضور پرشور مردم در شب های ماه رمضان باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از امام جمعه شهرستان کلاردشت در خطبه های نمازجمعه این هفته دوری از تکبر و خودپسندی را از صفات یک مؤمن واقعی برشمرد و اضافه کرد: با این حال می‌بینیم که عده ای شیفته تعریف و تمجید از خودشان هستند.

خطیب جمعه شهرستان کلاردشت با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تلطیف روح،تقویت اراده و تعدیل غرایض انسانی را از جمله مهترین فواید روزه برشمرد و افزود: بسیار پسندیده است که انسان از لحظه لحظه این ماه پربرکت استفاده نماید و چه خوب است که مساجد شاهد حضور پرشور مردم در شب های ماه رمضان باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین مقیسه، در ادامه حضور پرشور مردم در تشییع پیکر 270 شهید تازه تفحص شده از جمله 175 غواص شهید عملیات کربلای 4 را بسیار ارزشمند و پرمعنا دانست و گفت: مهمترین پیام بازگشتن پیکر مطهر 175 غواص شهید دست بسته به میهن اسلامی این است که دوست داران نظام و انقلاب نبایستی  ازهیچگونه تهدید و ترعیب واهمه ای داشته باشند چرا که با دستان بسته هم می توان سرافراز و با عزت ماند. 


انتهای پیام/د 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.