فرماندار شهرستان پردیس گفت: اقلام مهم در ماه مبارک رمضان زیر ذره بین ستاد تنظیم بازار در شهرستان پردیس قرار دارد و با تخلفات برخورد قانونی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از از رودهن، مرتضی حیدری در مورد وضعیت بازار در شهرستان پردیس گفت: بازار پردیس در گذشته جولانگاه افراد متخلف و قانون گریز بود.

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس با تشکیل اصناف به هر صنف ساختار و شکل و شمایل تخصصی بخشیده است ودر این راستا ساماندهی اصناف را اجرایی نموده است .

حیدری با تاکید بر اینکه کنترل بازار در شهرستان پردیس، حباب ها و امواج منفی را از ساختار بازار این شهرستان گرفته است، اضافه کرد: گران فروشی و کم فروشی از جمله مواردی است که در حوزه تنظیم بازار در شهرستان پردیس به شدت با آن برخورد می شود .

*در آزادسازی اراضی ملی دنبال رکوردزنی در پردیس هستیم

فرماندار شهرستان پردیس گفت: فرمانداری شهرستان پردیس در آزاد سازی اراضی ملی می خواهد با سرعت دهی به این سیاست در کشور رکورد زنی کند.

مرتضی حیدری در مورد ساخت و سازها در پردیس گفت: فعالیت های عمرانی در تمامی بخش ها زیر تیغ نظارت قرار دارند .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: ساخت و ساز های غیر مجاز در گذشته هم ساماندهی می شوند و با دو اهرم تخریب و معرفی به کمیسیون ماده 100 با متخلفین در این راستا برخورد خواهد شد 

حیدری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه را در راستای حفظ و حراست از منابع ملی و محیط زیست ترسیم نموده اند ، اضافه کرد : فرمانداری شهرستان پردیس در آزاد سازی اراضی ملی می خواهد با سرعت دهی به این سیاست در کشور رکورد زنی کند 

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : تغییر کاربری ها نیز در روستا ها و اراضی کشاورزی با دقت برخورد می شود و در این راستا متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.