سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

فضاسازی آمریکا درباره بازرسی از تاسیسات نظامی ایران به هدف نمی‌رسد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فضاسازی آمریکا مبنی بر بازدید از تاسیسات نظامی ایران به هدف نمی‌رسد.

علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات جان‌کری مبنی بر تردید درباره برنامه نظامی هسته‌ای ایران در گذشته گفت: معتقدم جان‌کری به دلیل شکستگی پا دچار توهم شده‌اند.

وی افزود: ما از ابتدای حرکت برنامه‌ هسته‌ای‌مان همواره تمام مراکز هسته‌ای خود را حتی بر روی خبرنگاران باز کرده بودیم که هیچ کشوری دست به این اقدام نمی‌زند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: ما حتی از نمایندگان 118 کشور غیرمتعهد دعوت بازدید از سایت‌های هسته‌ای‌مان را داشته‌ایم که باید گفت ما به هیچ وجه اقدامی خلاف با برنامه هسته‌ای‌مان مرتکب نشده‌ایم.

بروجردی تصریح کرد: معتقدم این قبیل اظهارنظرها از سوی جان‌کری با فشار صهیونیست‌ها مطرح شده و جز زیاده‌‌خواهی‌های آمریکا چیزی نیست. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با تأکید جان‌کری مبنی بر بازرسی از مراکز نظامی ایران گفت: تأکیدات غرب جهت بازرسی از مراکز نظامی ایران است که باید گفت فضاسازی‌ها در مسئله بازدید از سایت‌های نظامی و هسته‌ای ایران آمریکا را به اهداف خود نخواهد رساند. 

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.