سناتور لیندسی گراهام:

کنگره باید هر توافقی که شامل بازرسی از تاسیسات ایران نشود را رد کند

سناتور لیندسی گراهام درباره تلاش‌های اوباما برای رسیدن به توافق هسته‌ای با ایران تردید دارد و می‌گوید کنگره باید هر توافقی که شامل بازرسی از تاسیسات نظامی ایران نشود را رد کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "گری مولانی" در پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک ‌تایمز نوشت: سناتور لیندسی گراهام روز دوشنبه اعلام کرد قصد دارد نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود. او در سه دوره ای که سناتور بوده است بیشتر بر امور نظامی و سیاست خارجی توجه داشته و به همکاری با دموکراتها در سنا مشهور بوده است.

گراهام درباره تلاش های رئیس جمهور اوباما برای رسیدن به توافق هسته ای با ایران تردید دارد و می گوید کنگره باید هر توافقی را که شامل بازرسی از تاسیسات نظامی ایران نشود، رد کند. او گروهی که خود را دولت اسلامی(داعش) خوانده اند تهدیدی برای آمریکا می داند و می گوید احتمال حمله آنها علیه آمریکا روز به روز بیشتر می شود. او می گوید این فکر که بتوان آنها را بدون حضور نیروهای زمینی آمریکا شکست داد یک خیال است. گراهام اسرائیل را بهترین دوست آمریکا توصیف می کند. او قول داده که اگر سازمان ملل بخواهد اقدامی علیه منافع اسرائیل اتخاذ کند او از قدرت و نفوذش در کنگره برای قطع کمکهای مالی واشینگتن به این سازمان استفاده خواهد کرد. او گفته است آمریکا باید سلاح های مرگبار در اختیار ارتش اوکراین برای مقابله با جدایی طلبان تحت حمایت روسیه قرار دهد، اقدامی که دولت اوباما با آن مخالف است.   

نظرگراهام درباره مهاجران با بسیاری از جمهوریخواهان متفاوت است. او با این موضوع که مهاجران غیرقانونی در آمریکا بتوانند شهروند این کشور بشوند موافق است. او می گوید جمهوریخواهان به دلیل خصومت علیه مهاجران حمایت اسپانیایی زبانان را از دست داده اند.

گراهام از دادن اختیار به اوباما برای مذاکرات تجاری با شرکای آنسوی اقیانوس آرام حمایت می کند. او با بسته تشویقی  هفتصد و هشتاد و نه میلیار دلاری رئیس جمهور در سال 2009 مخالف بود. او می گوید سقف بدهی های دولت فدرال همراه با کاهش هزینه ها باید افزایش پیدا کند. او مثل جمهوریخواهان دیگر افزایش مالیاتی را رد نکرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار