سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان

مازندرانیها نگران تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان نباشند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران :رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با اشاره به تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار برای فراهم آوردن تمهیدات لازم در ماه مبارک رمضان گفت: مقرر شد که نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا در شهرهایی که تقاضا دارند دائر شود تا کالاهای پر مصرفی مثل شکر، روغن ، برنج ، حبوبات و لبنیات براساس نیاز و به قیمت مصوب توزیع شود.

حیدرپور، افزود: به اندازه نیاز گوشت قرمز و مرغ پیش بینی شده که نزدیک به 7 هزارتن مرغ در سردخانه موجود است و قیمت مرغ در بازار یک قیمت متعادلی بوده و مشکلی وجود ندارد

وی تصریح کرد: 80 تن گوشت قرمز در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام موجود است که با قیمت مناسب در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شکر و روغن توسط اداره غله و خدمات بازرگانی ، حبوبات و خرما توسط سازمات تعاون روستایی مازندران تامین و در اختیار فروشگاههای مورد نیاز قرار می گیرد.وهیچگونه نگرانی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

بگفته حیدر پور قبل از ماه مبارک رمضان طرح تشدید بازرسی و نظارت بازار با همکاری دستگاه های نظارتی جزو برنامه‌های اجرایی این ستاد در ماه مبارک رمضان می باشد و با کسانی که بخواهند در این ماه کم فروشی کنند برخورد خواهد شد.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: نگران ، رمضان ، تامین ، کالا ، توزیع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.