نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده ایران باید خط قرمزها را در مذاکرات رعایت کند.

تهدیدات دشمنان فرصتی مناسب برای پیشرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، زاکانی در همایشی تحت عنوان «گفتمان امام خمینی (ره) و مسئولیتهای ما» در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائمشهر گفت: امام خمینی (ره) عبد خالص خدا بود و همین سبب شد به خود شناسی و خداشناسی برسد و اسلام ناب را بشناسد و با توکل به قدرت لایزال الهی نظام 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کند و سرانجام با تشکیل حکومتی شیعی در ایران تحول عظیمی ایجاد کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تکیه بر ارزشهای اسلامی ازجمله عدالت محوری، آزادی‌خواهی، استقلال‌جویی و مظلوم‌نوازی توانست در برابر اندیشه های سیاسی شوم شرق و غرب ایستادگی کند افزود: با توجه به آرمان های شهدا و امام (ره) می‌توانیم به راز توانمندیهای آنهادر ایستادگی و مقاومت پی ببریم.

زاکانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است ،اضافه کرد: رشد و تعالی ایران اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری همراه است و هر چه دشمنان دسیسه و نیرنگ کنند، زمینه های رشد و پیشرفت در جامعه مهیا می‌شود و تهدیدات دشمنان و غرب یک فرصت مناسب برای پیشرفت است.

زاکانی همچنین با بیان اینکه هیئت مذاکره ‌کنندگان ایران باید خط قرمزها را در مذاکرات رعایت کنند، تصریح کرد: نباید به اشتباه فکر کنیم ما به مذاکره با آمریکا نیاز داریم، در حالی که آمریکا به مذاکره با ایران نیاز دارد و به دلیل سختی‌ها و فشار نباید از ارزش ها و حرمت ها عبور کنیم زیرا در مذاکرات نمی توان به آنها اعتماد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اعتماد به دوستان خود در داخل کشور و بی اعتمادی به دشمنان بیگانه می توانیم جامعه را به‌سمت وحدت پیش ببریم.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.