سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان:

دو ژیمناستیک کار به مسابقات یورنیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می‌کنیم

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان گفت: در حال حاضر در اردو هستیم ژیمناستها شرایط خوبی دارند.

محمد‌ آذرپی سرمربی تیم ملی ژیمناستیک دانشجویان در گفتگو با خبرنگار ژیمناستیک گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر ژیمناست‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند و هم اکنون نیز در اردو هستند تا با آمادگی کامل به مسابقات یونیورسیاد اعزام شوند.

وی ادامه داد: هادی خناری‌نژاد و ایمان خاموشی جزو نفرات اعزامی هستند که امیدواریم نتایج خوبی در این دوره از یونیورسیاد دانشجویان جهان که به میزبانی گوانگجو کره جنوبی برگزار خواهد شد کسب کنیم.

آذرپی تصریح کرد: سومین اردوی تیم ملی ژیمناستیک 28 خرداد ماه در تهران و پس از اتمام اردوی فعلی که در کیش در حال برگزاری است آغاز خواهد شد. ما به غیر از نفرات اصلی به مسابقات دانشجویی یونیورسیاد اعزام خواهند شد ژیمناستهای دیگر را حفظ کردیم تا پس از بازگشت ازرقابتهای دانشجویان جهان 6 مرداد ماه عازم رقابتهای قهرمانی مردان آسیا در ژاپن شوند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک عنوان کرد: مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان از سطح بالایی برخوردار است اما با عملکرد خوب ژیمناستها در اردو من فکر می‌کنم دو بازیکن ما به مرحله فینال راه یابند.

وی تاکید کرد: رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان جهان هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود ما 3 سال گذشته در این رقابتها شرکت کردیم و در قسمت دار حلقه عنوان خوبی به دست آوردیم.

وی بیان داشت: سال گذشته در قسمت مقدماتی خناری‌نژاد چهارم شود محمد رمضان‌پور دیگر ژیمناستیک کارمان به رده پنجمی این مسابقات دست یافت و به دلیل ضعفی که خناری‌نژاد در قسمت پرش داشت وی از بخش فینال بازماند.

آذرپی خاطرنشان کرد: قهرمانی برزیلی المپیک و آمریکا از حریفان اصلی ما در این دوره از مسابقات هستند که امیدواریم بتوانیم با تمرکز پرنقاط قوت ژیمناست‌کاران عنوان خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.