سرمربی تیم ژیمناستیک دانشجویان گفت: اردوی ژیمناستیک‌ها از امروز در مجموعه ورزشی شیرودی آغاز شده است تا بهترین نفرات به مسابقات یونیورسیاد اعزام شوند.

اردوی پایانی ژیمناستیک کاران از امروز کلید خورد/ خاموشی شانس کمی برای اعزام به مسابقات یونیورسیاد داردمحمد آذری، سرمربی تیم ژیمناستیک هنری دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی پایانی ژیمناستیک کاران  از امروز در مجموعه ورزشی شیرودی در حال برگزاری است بر همین اساس سعی خواهیم کرد و بهترین نفرات را به مسابقات یونیورسیاد  تابستانی کره جنوبی اعزام کنیم.
 
وی ادامه داد: وسایلی که هم اکنون در اختیار ما قراردارد قدیمی و فرسوده است که  با این شرایط نتوانستیم نفرات بیشتری را به اردو دعوت کنیم.
 
وی تصریح کرد: ایمان خاموشی با عملکردش تا این لحظه نتوانسته انتظار ما برآورده کند لذا احتمال خط خوردن نامش از لیست مسابقات یونیورسیاد  وجود دارد.
 
آذری تاکید کرد: هدف ما از حضور در مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان صعود به مرحله فینال است و لزومی  ندارد افرادی که شانسی برای صعود ندارد به این  مسابقات اعزام شوند.
 
سرمربی ژیمناستیک هنری  دانشجویان اذعان داشت: کیخواه و عبداله جامه‌ای در اردوی پایانی ما حضور دارند که احتمال می رود یکی از این دو نفر در صورت آمادگی نداشتن ایمان خاموشی به بیست و هشتمین دوره از مسابقات یونیورسیاد تابستانی اعزام شوند.
 
وی عنوان داشت: کیخواه و جامه‌ای برای کسب آمادگی در مسابقات  قهرمانی مردان که مرداد ماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد به سر می‌برد. 
 
سرمربی تیم ژیمناستیک دانشجویان خاطر نشان کرد: امیدواریم ژیمناستیک کاران به سطح آمادگی لازم دست یابند تا بهترین نتیجه را در این دوره از مسابقات کسب کنیم. 


 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار