ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان مدتی است در دو راهی تیم ملی کار شخصیش قرار گرفته است.

سعید رضا کیخا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در کشور ما به ورزش حرفه‌ای اهمیت داده نمی‌شود ورزشکاران وقت زیادی را برای رشته خود می‌گذارند اما حقوق آن وقعا ناچیز است.

چگونه می‌توان با وجود دغدغه‌ای برای معیشت خانواده با آرامش خاطر به تمرین برای کسب مدال و سهمیه المپیک پرداخت.

وی ادامه داد: من مجبور شدم در شهرداری فارس مشغول به کار شوم تا بتوانم زندگی‌ام را بگذرانم متاسفانه از وقتی در شهرداری مشغول شدم بین فدراسیون و شهرداری تنش ایجاد شده است چون من به تیم ملی دعوت شدم و باید در اردوها شرکت کنم اما شهرداری زیربار مرخصی دادن نمی‌رود.

کیخا ادامه داد: شانزدهم تا بیست و ششم تیم ملی در کیش اردو برپا می‌کند که من با نامه‌نگاری‌های مختلف از شهرداری فارس معاونت وزارت ورزش و جوانان فارس و فدراسیون در تلاشم که مرخصی بگیرم و در اردو شرکت کنم.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان گفت: هر بار که نزدیک مسابقات آسیایی و جهانی می‌شود مسئولان به فکر رشته‌های مدال‌آور می‌افتند اما بلافاصله بعد از اتمام مسابقات همه چی فراموش می‌شود.

کیخا در پایان گفت: متاسفانه در کشور با هیچ توجهی به ژیمناستیک نمی‌شود و فکر و ذکر مسئولان ورزشی فقط فوتبال است تنها از ژیمناستیک به عنوان آمادگی برای رشته‌های دیگر استفاده می‌شود.

باید در این رشته سرمایه‌گذاری شود و اعزامهای برون مرزی افزایش یابد زیرا بسیاری از ژیمناستها به علت ندیدن میدانها بین‌المللی از اعتماد به نفس پایین برخوردارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ژیمناستیک ، فوتبال ، کیخا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار