سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ابقاء تمام اعضای هیأت رئیسه کمیسیون شوراها برای اجلاسیه چهارم مجلس نهم

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه این کمیسیون خبر داد و گفت: کلیات اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

"دخیل‌عباس زارع‌زاده‌مهریزی" سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون در این جلسه صورت گرفت.

نماینده مهریز و بافق تصریح کرد: امیر خجسته نماینده همدان به عنوان رئیس و محمدجواد کولیوند نماینده کرج و محمدابراهیم رضایی نماینده خمین نیز به عنوان نواب رئیس برگزیده شدند.

وی در ادامه افزود: همچنین بنده با رأی نمایندگان در سمت سخنگویی کمیسیون ابقاء و سیدعیسی دارایی نماینده اندیمشک و یعقوب جدگال نماینده چابهار به عنوان دبیران کمیسیون منصوب شدند.
  
زارع‌زاده با اشاره به اینکه کلیات اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز در دستور کار امروز کمیسیون شوراها بود،‌ گفت:‌ کلیات این طرح بعد از بررسی مورد تصویب قرار گرفت و سپس برای پیگیری بیشتر به کارگروه تخصصی ارائه می‌شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان داشت: این طرح هفته آینده برای بررسی مواد آن به جلسه این کمیسیون ارجاع می‌شود.

 نماینده مهریز و بافق خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت بالای اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار است این طرح به صورت دو فوریتی تا دو هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.