عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران از حضور معاون رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ‌معاونان وزارت نفت و رئیس بنیاد مسکن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

"محمد فیروزی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، از حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور به همراه معاونانش، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، خندان‌دل رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ‌معاونان وزارت نفت و تابش رئیس بنیاد مسکن و شهرسازی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

نماینده نطنز و قمصر تصریح کرد: در این جلسه در مورد وضعیت طرح‌های عمرانی کشور، بودجه‌ها و اعتبارات حوزه عمرانی، دو میلیون تن قیر یارانه‌ای بلاعوضی که در بودجه سال 94 مجلس گنجانده شده بود، بررسی‌هایی انجام شد.

وی ادامه داد: قرار شد هرچه زودتر این قیر در اختیار وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن قرار داده شود تا آن‌ها بتوانند پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را هرچه سریعتر به اتمام برسانند.

فیروزی بیان داشت: وزیر راه و شهرسازی نیز در مورد وضعیت پروژه‌های عظیمی که قرار است با مشارکت بخش خصوصی به اتمام برساند نیز در این جلسه گزارشی را ارائه کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: همچنین نوبخت در رابطه با میزان درآمدها، بودجه سال 94 و وضعیت بودجه‌های عمرانی برخی توضیحاتی را در این جلسه ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار