سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تولید کنندگان و فعالان اقتصادی کسانی هستند که رضایت مردم را جلب کنند / مشهد ویترینی برای عرضه کالاهای ایرانی

سخنگوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولید کنندگان و فعالان اقتصادی کسانی هستند که رضایت مردم را جلب کنند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛حمید طیبی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: مشهد ویترینی شده است برای عرضه کالاهای ایرانی و این یکی از پارامترهای مثبت برای جذب سرمایه گذاران است.

وی گفت: در همه جای کشور رکود اقتصادی وجو دارد اما این رکود در خراسان رضوی تعمیق شده است و متاسفانه با مشکلاتی که اخیرا به وجود آمده بیشتر سرمایه های مردم در برخی از شرکت ها و موسسات بلوکه شده است.

سخنگوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی افزود: وجود بارگاه منور رضوی در مشهد، همجواری این استان با آسیا میانه و مرزهای مشترک از نقاط مثبت این استان برای گردش اقتصادی در استان به شمار می رود.

طیبی گفت: مالیات با درآمد رابطه مستقیم دارد و اگر درآمد کاهش پیدا کند مالیات نیز باید کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری در ایران افزود: موفقیت سرمایه گذاران داخلی موجب ترغیب سرمایه گذاری در ایران می شود.

طیبی در خصوص تحریم ها در ایران گفت: امیدواریم مذاکرات 1+5 در جهت منافع کشورمان پیش برود و بخشی از تحریم ها برداشته شود اما ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که اگر این اتفاق نیز نیفتاد مشکلی برای کشورمان به وجود نیاید.

سخنگوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی افزود: ایران از نظر سیاسی و امنیتی در جایگاه خوبی قرار دارد و مردم کشورمان در 37 سال گذشته با صبر خود نشان دادند لایق بهترین ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم هیچ ایرانی زیر خط فقر مطلق وجو دنداشته باشد و کرامت انسانی ایرانی ها برای مشکلات اقتصادی شکسته نشود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.