سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه صدا و سيما با وزارت كار تعامل می‌كند

بر اساس تفاهم نامه همكاري دانشگاه صدا و سيما و وزارت كار و رفاه اجتماعی دانش آموختگان اين دانشگاه به بازار كار كشور كمك خواهند كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در نشستی كه میان رئیس دانشگاه صدا و سیما و معاون وزیر كار و رفاه اجتماعی برگزار شد بر سر شیوه تعاملات علمی، آموزشی و پژوهشی موافقت‌هایی صورت گرفت.

دكتر غلامرضایی و مهندس سید حمید كلانتری در این نشست تفاهم‌نامه‌ای سه ساله امضا كردند تا در زمینه‌های مختلف با هم همكاری كنند. تشكیل شركت های تعاونی از دانش آموختگان دانشگاه صدا و سیما، همكاری در ترویج فرهنگ تعاون و فعالیت های رسانه ای برای حمایت از تولید از جمله موارد همكاری میان این دو بود.

به موجب این تفاهم نامه،دوطرف از امكانات یكدیگر در زمینه های علمی، تجربی ، پژهشی ، ارتباطات بین الملل و فضاهای تحقیقاتی بهره می برند.

دكتر سرابی مدیر امور همكاری‌های علمی و بین الملل دانشكاه صدا و سیما گفت: دو طرف همچنین موفقت كردند در زمینه برگزاری نشست‌های مشترك تخصصی، كارگاه‌های علمی آموزشی، حمایت از پایان نامه‌های تخصصی در زمینه های مرتبط با فرهنگ تعاون و برگزاری همایش های تخصصی همكاری كنند.

معاون امور تعاون وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعی و هیئت همراه پس از امضای تفاهم نامه، از بخش‌های مختلف دانشگاه صدا و سیما از جمله كارگاه‌های تولید فیلم و انیمیشن و كلاس‌های آموزشی این دانشگاه بازدید كردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.