درباره حضور در برنامه‌های رسانه‌ای باید علاوه بر مناسب بودن من برای برنامه‌، کار نیز به ایده، اندیشه و تفکرم نزدیک باشد.

جواد مولانیا، مجری و بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: از تابستان تمرین تئاتری را آغاز می‌کنم که در اوایل پاییز در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران، به کارگردانی خودم روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به کار در حوزه‌ی تلویزیون افزود: من از تلویزیون فاصله نگرفته‌ام و باید برنامه برای من مناسب باشد و فعلاً این اتفاق نیفتاده، چرا که ترجیح می‌دادم سمت برنامه‌های هنری و سینمایی‌تری بودم به همین دلیل از کارهای اجتماعی فاصله گرفتم، همانطور که مدتی در شبکه 4 برنامه‌ای هنری – سینمایی اجرا می‌کردم، مایلم جایی باشم که بدانم آن برنامه از لحاظ موضوع و تم با ایده‌، اندیشه و تفکر من مرتبط است.

مولانیا در ادامه به نمایشگاه عکس و عکاسی خود اشاره کرد و افزود: امسال هدفم این است که نمایشگاهی در اواخر تابستان یا پاییز داشته باشم، که عنوان آن مانند نمایشگاه قبلی "سایه‌ها" است. همچنین کتابی که حاصل 2 سال عکاسی من از آدم‌ها است و شامل حدود 600 پرتره که از اهالی کل ایران است،‌ حدوداً در زمستان منتشر می‌شود.

وی در پایان با اشاره به هنر عکاسی خاطرنشان کرد: اولین نکته ای که عکاسی دارد در دسترس بودن آن و ساده‌ترین مدیا برای انتقال پیام است،‌ چرا که اکثر مردم دارای دوربین ساده و یا گوشی‌های دوربین‌دار هستند و سوژه همیشه موجود است، همچنین مدیاهای اجتماعی، مانند اینستاگرام نشان دهنده‌ی اهمیت و محبوبیت این هنر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار