سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علامتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه فعالیت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در سال ۹۴ اعلام شد/ترویج و توسعه برنامه‌های قرآنی در مدارس

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: فعال‌سازی قرارگاه‌های مدرسه‌ای با رویکرد معنوی و معرفتی، مهارتی، تشکیلاتی، علمی و درسی از جمله فعالیت‌های این اتحادیه در سال ۹۴ است، همچنین سهم ویژه سال چهارمی‌ها از محورهای برنامه‌های اتحادیه در سال ۹۴ است که به دانش‌آموزان برای ورود به حوزه‌های علمیه کمک می‌کند.

حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های برنامه فعالیت انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی‌ در سال ۹۴ اظهار داشت: سازماندهی فعالیت‌های اتحادیه در دوره متوسطه اول از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این اتحادیه در سال ۹۴ است که در دو سال گذشته به صورت آزمایشی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا به صورت پایلوت ۲۰ استان سازماندهی شده و عملکرد رسمی اتحادیه در این زمینه از سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در دوره متوسطه اول آغاز می‌شود و شامل فعال سازی و رشد کمی و کیفی در متوسطه دوم نیز خواهد بود.

علامتی افزود: فعال‌سازی قرارگاه‌های مدرسه‌ای با رویکرد معنوی و معرفتی، مهارتی، تشکیلاتی، علمی و درسی از جمله فعالیت‌های این اتحادیه در سال ۹۴ است همچنین سهم ویژه سال چهارمی‌ها از محورهای برنامه‌های اتحادیه در سال ۹۴ است که به دانش‌آموزان برای ورود به حوزه‌های علمیه کمک می‌کند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه طراحی برنامه‌های شهری از جمله هیئت‌های دانش‌آموزی انصار المهدی نیز در راستای ارتقا فعالیت‌های فرهنگی معرفتی دانش‌آموزان خواهد بود ادامه داد: بزرگداشت شهدا همراه با برنامه‌های قرآنی در استان‌ها و اجرای جشن عبادت پسران، در همین حوزه در سال ۹۴ دنبال می‌شود.

وی گفت: ارائه برنامه‌ سالانه علمی انجمن‌ها در قالب گروه‌های شهرستانی انتخاب و تشویق دانش‌آموزان در تحقق موفقیت‌های علمی و استفاده از ظرفیت‌های فکری حوزه علمیه در قالب محورهای فعالیت‌های استانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی تقویت می‌شود.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.