دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه دانش آموزان در حمایت از مردم یمن فعالیت کنند، گفت:مردم بی‌دفاع یمن با سرحوله قرار دادن مولای متقیان امیرالمومنین علی رغم اینکه در محاصره کامل هستند اما از پای نمی‌افتند و همچنان مقاومت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران؛ حامد علامتی دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه) با بیان اینکه در سال 94، هشت رویکرد در اتحادیه انتخاب و در دستورالعمل تحقق قرار گرفته که مهمترین آن پرداختن به موضوع یمن اظهار داشت:در صحنه بین‌المللی شاهد جنایات رژیم آل سعود هستیم که تحت عنوان محور غربی عربی و بامدیریت صهیونیست‌ها پشتیبانی می‌شود و مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن را به خون و خاک کشیده است .

وی‌گفت: یمن تاریخی سرشار از مقاومت حماسه دارد، مردم بی‌دفاع یمن با سرحوله قرار دادن مولای متقیان امیرالمومنین علی رغم اینکه در محاصره کامل هستند اما از پای نمی‌افتند و همچنان مقاومت می‌کنند.

وی ادامه داد: در مقابل رژیم آل سعود با سرکردگی صهیونیست‌ها حتی از ارسال کمک‌های مردمی و انسان دوستانه سایر کشورها به یمن جلوگیری کرده و خود را خادمین شرفین می‌دانند در حالی که کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع بخش کوچکی از جنایت‌های آنان به حساب می‌آید.

علامتی تصریح کرد: رژیم آل سعود یک جریان منافق در جهان اسلام است و آنچه که مهم است سکوت مجامع بین‌المللی و در راس آن سازمان ملل است که به موضوع یمن ورود پیدا نمی‌کند.

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در همین راستا ضمن اعلام حمایت از مردم یمن مراتب اعتراض خود را از طریق تجمع در مقابل سازمان ملل اعلام کردیم.

وی در پایان خواستار فعالیت دانش آموزان در حمایت ازمردم یمن شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.