سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادی از پدران در "کوی نشاط"

تهیه کننده برنامه «کوی نشاط» از ویژه برنامه ای که قرار است به مناسبت روز پدر روی آنتن رادیو ایران برود و در آن با "محمد بحرانی" و همسرش گفتگو می شود، سخن گفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو ایران ؛ امیرعباس اشرف با اشاره به برنامه «کوی نشاط» که هر هفته پنجشنبه ها از رادیو ایران پخش می‌شود، گفت: این برنامه علاوه بر پخش در روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه، روز شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه هم به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر به مدت 2 ساعت روی آنتن می رود.

وی با اشاره به آیتم های این برنامه در این روز یادآور شد: کادوی خانوادگی برای آقای بیرامی، سوراخ جیب آقای شهروندی، آپارتمان سازی آقای نشاط، مقراض چی در مهدکودک از جمله آیتم هایی است که ما در این روز در برنامه داریم و همچنین در برنامه مصاحبه ای با محمد بحرانی صداپیشه ببعی و همسرش داریم و این دو از پدران خود می گویند.

اشرف درباره این برنامه توضیح داد: شاید هرکسی بتواند به این برنامه بیاید و گویندگی داشته باشد اما بازی مقوله سختی است که هرکسی از عهده آن برنمی آید و ما برای نمایش های خود یک بازه زمانی برای تمرین و بازی نمایشی داریم. 

اشرف یادآور شد: احتمال می دهم در این برنامه بتوانیم در آینده شخصیت های جدیدتری خلق کنیم. البته این شخصیت ها نباید به گونه ای باشند که آنی دیده شوند و به سرعت هم به فراموش سپرده شوند بلکه باید روی آنها فکر شود و ما هم قرار است این شخصیت های جدید را طراحی کنیم.

كوي نشاط محصول دفتر طنز رادیو ایران  به تهيه كنندگي امير عباس اشرف ، كارگرداني محمود صابري ، آهنگسازي و سرپرستي گروه موسيقي مجتبي تيموري و نويسندگي وترانه سرايي گروه نويسندگان شامل  بهاره ادراکی ، لیلا حسین پور و شاهرخ باقری نژادتولید می شود  و محمد مهدی بهنام ، تورج نصر ، مهدی صباغی ، ناهید امیریان ، مژگان عظیمی، محمد حسن حسینیان ، قربان نجفی ، اردشیر منظم ، محمود رضا قدیریان ، علی رضا تابان ، رحمان محمدی ، مهدی امین لاری ، آسیه گرجی ، مارال حاجی زاده ، رکسانا گل زاده ، مهران نائل ، مهدی فریضه بازیگران آن  هستند و  با اجرای کریم بیانی و گیلدا حمیدی  که در نقش آقا و خانم شادمان تهیه شده است.

ارتباطات این برنامه مصطفی طالبیان می باشد. آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی مجتبی تیموری و گروه موسیقی شامل  حسن مصطفی پور ، پرهام محقق ، محسن یگانه ومحمد تیموری است. رامین جواد پور و مهدی امین لاری خوانندگان کوی نشاط هستند .

هماهنگی و دستیار تهیه کوی نشاط ندا حاجی اسماعیلی و صدا بردار آن علی رضا آزادگان مهر است.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.