رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

«خندوانه» به نسیم برگشت/ رادیو 75 سالگی خود را جشن گرفت

پخش سری جدید برنامه «خندوانه» شبکه نسیم به کارگردانی و اجرای رامبد جوان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش، معاون صدا به مناسبت چهارم اردیبهشت روز رادیو، پیامی برای همکارانش داد که در آن به 75 سال زحمت صادقانه در این رسانه شنیداری ادای احترام کرد.

همچنین نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی از نشست تخصصی معاونان صدای مراکز استانها از علل و نتایج حذف برخی شبکه‌های رادیویی گفت، درحال حاضر 14 شبکه رادیویی قرآن، ایران، جوان، سلامت، تهران، صبا، فرهنگ، پیام، آوا، اقتصاد، تلاوت، گفتگو، ورزشی و نمایش فعال هستند.

پخش سری جدید برنامه‌ «خندوانه» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان از 29 فروردین ماه آغاز شد.

محمد سرافراز در حکمی دکتر سعید کاردار را به سمت مشاور اقتصادی رئیس سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

در دیگر رویداد این هفته، همزمان با چهارم اردیبهشت ماه که به عنوان روز رادیو نام گذاری شده است؛ رادیو ایران ویژه برنامه‌هایی را پخش کرد.

بنابراین گزارش اعلام شد که برنامه «جمعه ایرانی» قرار است شش ماه توقف داشته باشد.

شبکه دو در راستای وظایف ابلاغ شده و چابک سازی و ارتقا سطح کیفی فعالیت‌های سازمانی خود براساس رویکرد غالب اجتماعی با شعار «باهم بودن و برای هم بودن» و «خانواده اصیل، خانواده مولد» تغییراتی در ساختار این شبکه به وجود آورد.

همچنین شبکه چهار سیما در راستای وظایف ابلاغ شده به منظور چابک سازی و ارتقا سطح کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمانی با رویکرد علم و فرهنگ، تغییراتی را در ساختار خود ایجاد کرد.

چهارمین نشست هم اندیشی مدیران مرکز پژوهش و سنجش افکار با مدیران حوزه معاونت سیما برگزار شد.

حجت‌السلام والمسلمین علی  محمدی در دیدار با علی اصغرپور معاون سیمای رسانه ملی خواستار اهتمام ویژه رسانه ملی به سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآنی جهان اسلام شد.

اخوان بهابادی در نشست یک روزه مدیران کل مراکز و معاونان صدا و سیمای مراکز استان، فراخوان سیستم IP TV و رویکرد جدید فنی سازمان را تشریح کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار