جشن چهار سالگی برنامه طنز «کوی نشاط» رادیو ایران در استودیو 26 رادیو برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ جشن چهار سالگی برنامه کوی نشاط رادیو ایران با حضور بهنام احمد‌پور مدیر شبکه ایران و عوامل این برنامه برگزار شد.

در این مراسم مدیر رادیو ایران با اشاره به نگاه تازه این شبکه به موضوع نشاط و شادی گفت: راه‌اندازی گروه ورزش و تفریحات در شبکه ایران اولین گام برای گسترش و بسط مقوله طنز در رادیو ایران است و از این رو به دوستان کوی نشاط این نوید را می‌دهم که حمایت جدی پشت سر دوستان خواهد بود.

بهنام‌ احمدپور با تاکید بر حضور نیروهای جوان در این برنامه افزود: مهم‌ترین ویژگی برنامه «کوی نشاط» حضور نیروهای جوان در کنار هنرمندان و استادان باسابقه رادیو است که فضای مناسبی برای تعامل میان هنرمندان و بلوغ در کار را به وجود آورده است.

وی در ادامه با اشاره به نقدهایی که همواره به طنز می‌شود گفت: وظیفه «کوی نشاط» این است که طنز را با دقت کارشناسانه همراه کند و با متن‌های قوی پیام مناسبی به مخاطب برساند خوشبختانه این مهم تا کنون به انجام رسیده است. 

در این مراسم که با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) در استودیو کوی نشاط برگزار شد امیر عباس اشرف مسئول دفتر طنز رادیو ایران و تهیه‌کننده این برنامه نیز ضمن تبریک این روز به هنرمندان و مدیران حاضر در مراسم کوی نشاط گفت: این برنامه همه قومیت‌های ایران را مخاطب قرار می‌دهد و تلاش برنامه‌سازان دفتر طنز ایجاد روحیه نشاط و شادمانی در سطح جامعه و شنوندگان است. کوی نشاط هر پنج شنبه از ساعت 9 تا 10:30 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار