سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پیگیری اجرای حکم متعرضان به نوجوانان ایرانی در عربستان ادامه دارد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در واکنش به تعرض به دو نوجوان ایرانی تنها به توقف اعزام اکتفا نخواهد کرد، تاکید کرد: درصدد پیگیری حکم قضایی مربوطه در خصوص آن‌ها هستیم.

"اسماعیل کوثری" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: جمهوری اسلامی در واکنش به تعرض به دو نوجوان ایرانی تنها به توقف اعزام اکتفا نخواهد کرد.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما اجرای حکم را پیگیری می‌کنیم تا این‌ها بدانند که اگر زمانی سفیر آن‌ها در حال مستی در تهران اقدامی کرد و با پادرمیانی کسان دیگر آن‌ها‌‌ رها شدند، اما این بار دیگر قابل گذشت نیست و درصدد پیگیری حکم قضایی مربوطه در خصوص آن‌ها هستیم.  
 
کوثری با بیان اینکه وزارت خارجه درخصوص این مسئله آنچنان که شایسته بود به میدان نیامد، تصریح کرد: مجلس این موضوع را مطرح کرد و به رئیس جمهور نامه نوشت و در ‌‌نهایت از وزارت خارجه و سازمان حج خواستند که این موضوع دنبال شود، که چرا یک وقت در خصوص گذرنامه زوار را اذیت می‌کنند و حالا هم دست به عمل شنیع می‌زنند و این اوج خباثت آن‌ها را می‌رساند.  
 
نماینده مردم تهران در مجلس تنش‌های بین ایران و عربستان را زیاد خواند و تاکید کرد: همگی این تنش‌ها تا به حال به صورت یکطرفه از سوی عربستان بوده است.  
 
وی در ادامه یادآور شد: کشتار ۴۰۰ نفر از حجاج ایرانی، حمایت از ارتش بعث عراق و صدام، حمایت همه جانبه از داعش و گروه‌های تروریستی نشان دهنده تنش‌های یکطرفه عربستان است.  
 
کوثری در پایان با تاکید بر اینکه این اقدامات به خاطر ترس از اسلام ناب محمدی است، بیان داشت: به خاطر همین هم مقام معظم رهبری تذکر دادند که اینقدر بی‌تجربگی نکنند و اینکه بعد از جابجایی قدرت تا این حد بی‌چون و چرا تابع سیاست‌های آمریکا و اسرائیل باشند و خود را خادم حرمین بنامند، با یکدیگر همخوانی ندارد.  
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.