سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمران و توسعه وزیر کشور:

توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی در سطح کشور امری ضروری است

معاون عمران و توسعه وزیر کشور گفت: توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی در سطح کشور را ضروری است و نبود مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار شهرداری هاخسارات فراوانی به کشور وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج؛ خندان دل در نشست با استاندار و شهرداران کهگیلویه و بویراحمد رضایت لحظه‌ای شهروندان را تحت تاثیر خدمات شهرداری‌ها دانست و افزود: شهرداری ها به عنوان یکی از ارگان‌های پر مخاطب باید به این مساله توجه جدی داشته باشند تا از هرگونه نارضایتی مردم جلوگیری شود.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: در تلاش هستیم تا به نحو مطلوبی مشکل تراکم را حل و مشکلات معیشتی و دوران بازنشستگی کارمندان شهرداری‌ها را مرتفع کنیم.


وي با مروري بر اهم عملكرد سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در سال 93 گفت : با توجه به ضرورت جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهرها و همچنين ساكنان شهرهاي كوچك به شهرهاي بزرگ كه آسيب هاي مختلفي را در پي دارد، در سال گذشته تلاش شد تا حمايت هايي از شهرداري شهرهاي كوچك و دهياري ها صورت گيرد و سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور اين سياست را در سال جاري هم ادامه خواهد داد.

خندان دل با توجه به جايگاه سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در ارتقاي سطح خدمات شهرداري ها و دهياري ها به شهروندان و تحقق برنامه هاي كلان دولت در عرصه هاي مديريت شهري و روستائي گفت : با توجه به تحولات روي داده در حوزه فعاليت سازمان ها از جمله شهرداري ها و سازمان هاي وابسته و دهياري ها، يكي از اولويتهاي كاري سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور در اين سال بايد تدوين دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي مرتبط با حوزه كاري شهرداري‌ها و دهياري‌ها و همچنين به روز نمودن و اصلاح برخي دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي فعلي باشد.

وي همچنين با بيان اينكه ارتقاي بهره وري و كارآمدي شهرداري‌ها آثار غيرقابل انكاري بر زندگي شهروندان مي‌گذارد، تصريح كرد: همدلي و همزباني زماني شكل مي گيرد كه مخاطب خدمات دولت از اقدامات صورت گرفته راضي باشد و دولت هم از اين رضايتمندي آگاه باشد، بنابراين يكي از اولويت‌ها بايد اصلاح روش‌هاي قديمي اجراي كارها باشد.

وي همچنين با اشاره به برگزاري انتخابات در خاتمه سال جاري گفت: دشمنان ما همواره بدنبال مايوس كردن مردم هستند و اقدامات و عملكرد شهرداري‌ها در زمينه ايجاد اميد در جامعه و تقويت مشاركت مردم در انتخابات مفيد است.

خندان‌دل در پاسخ به سوالی درخصوص افزایش میزان تسهیلات خرید مسکن تصریح کرد: امروز کشور بیش از همیشه به رونق اقتصادی احتیاج دارد و حوزه‌های مختلف برای ایجاد رونق نیازمند افزایش تسهیلات بانکی هستند که این تسهیلات می‌تواند راهگشای بخش‌های مختلف در این مسیر به شمار برود.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.