سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

موسوی‌لارگانی: دولت باید در برابر همدلی و همزبانی ملت ایران تلاش کند

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان دولت‌ها بوده و به دستور ولی امر مسلمین در زمان امام خمینی (ره) و اکنون به دستور مقام معظم رهبری همواره پشتیبان دولت‌ها بوده‌اند و با حضور در انتخابات و برنامه‌های دیگر پشتیبانی خودشان را اعلام کرده‌اند، گفت: دولت باید تلاش کند تا رضایت مندی مردم را در مقابل این همدلی و همزبانی فراهم کند.

"سیدناصر موسوی لارگانی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در رابطه با انتخاب شعار سال  از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: شعار سال 94 پس از چند سالی که مقام معظم رهبری شعار سال را با مباحث اقتصادی مطرح می‌کردند، امسال با عنوان دولت، ملت همدلی و هم زبانی نام گذاری کردند. 
 
وی در ادامه افزود: به نظر من با  توجه به بحث اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، این موضوع تقریبا با همراهی، همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت تحقق می‌یابد. 
 
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه به طور کلی قوای سه گانه توانایی تحقق اقتصاد مقاومتی را دارند گفت: اگر هم‌زبانی نباشد به آن جایگاهی که مد نظر مقام معظم رهبری است بسط پیدا نخواهیم کرد. 
 
موسوی لارگانی با اشاره به اینکه خرید کالاهای ایرانی باعث ایجاد اشتغال، عدم وابستگی به خارج و همچنین عدم خروج ارز از کشور می‌شود بیان کرد: اگر هر ایرانی روزانه حدود سه هزار تومان کالای ایرانی خریداری کند تقریبا یک میلیون و پانصد هزار شغل ایجاد می‌شود. 
 
وی اظهار داشت: در حال حاضر صنعت کشور با سی درصد ظرفیت فعالیت می‌کند و اگر این ظرفیت را بالا ببریم و به حدود 50 درصد برسانیم بسیاری از مشکلات حل و این موضوع تنها با همدلی و هم زبانی دولت و ملت محقق می‌شود. 
 
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه همدلی و هزبانی دولت و ملت طبق بیانات رهبری، از این رو باید مردم در مصارف روزمره و به ویژه حامل‌های انرژی صرفه جویی  کنند، افزود: اگر در مصرف حامل‌های انرژی 10 درصد صرفه جویی شود ما می‌توانیم بسیاری از تولیدات داخل را تبدیل به صادرات کنیم و حتی برای نسل‌های آینده ذخیره کنیم. 
 
موسوی لارگانی با تاکید بر اینکه در بعضی از استان‌های کشور خشکسالی تهدید جدی‌ای است گفت: ملت ایران همواره پشتیبان دولت‌ها بوده  و به دستور ولی امر مسلمین در زمان امام خمینی (ره) و در این زمان به دستور مقام معظم رهبری همواره پشتیبان دولت‌ها بوده‌اند و با حضور در انتخابات و برنامه‌های دیگر پشتیبانی خودشان را اعلام کرده‌اند  البته دولت باید تلاش کند تا رضایت مندی مردم را در مقابل این همدلی و همزبانی فراهم کند. 
 
وی در ادامه افزود: باید برای رضایتمندی مردم، دولت و مسئولین کشوری تلاش کنند زیرا در سال 94 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس دهم را پیش رو داریم و این همدلی و هم زبانی در این دو موضوع باید نمود ویژه‌ای داشته باشد تا بتوانیم مجلس خبرگانی که پشتیبان ولی فقیه باشد، انتخاب کنیم و همچنین مجلسی تشکیل شود که پشتیبان نظام و مردم باشد. 
 
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد: در دوره‌های قبلی به عنوان خدمتگزار در مجلس حضور داشتم و در دوره اول یعنی مجلس هشتم بین 13 کاندیدا بنده به عنوان نماینده مردم فلاورجان انتخاب شدم، با وجودی که کسان دیگری برنامه ‌های زیادی داشتند و در دوره بعدی مجلس کاندید خواهم شد زیرا همواره ازحق شریف مردم و ملت ایران در مجلس دفاع خواهم کرد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.