سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

فروزنده: حضور مردم در جنگ اقتصادی دولت با دنیای استکبار گره‌گشاست/ دولت نباید رویکرد انتخاباتی داشته باشد

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: دولت در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دنیای استکبار است و قطعا حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌تواند به دولت کمک کند.

دولت با اخلاص عمل، اعتماد مردم را جلب کند/ ضرورت کنار گذاشتن عناصر فتنه در دولت«لطف‌الله فروزنده» عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با بیانات رهبری مبنی بر «همدلی، هم زبانی دولت و ملت» گفت: امسال، سال «همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت» است و این مهم نیازمند فعالیت‌ها و تلاش‌های متقابل از سوی دولت و ملت خواهد بود.

وی افزود: دولت باید با کارآمدی و تلاش شبانه‌روزی و با توجه به مشکلات اساسی مردم، بستر لازم را برای جلب اعتماد مردم ایجاد کرده و باید در سال جدید باید بستر لازم در حوزه اقتصادی فراهم کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد:  تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب بر حل مسائل اقتصادی، توجه به بنگاه‌های کوچک و زودبازده، توجه به اشتغال و رونق تولید دارند،‌ محورهای مهمی است که دولت باید بسترسازی کرده و زمینه حضور مردم در این عرصه‌ها را ایجاد کند.

فروزنده ادامه داد: همچنین دولت باید قوانین و مقررات را تسهیل و زمینه سرعت انجام کارها را مهیا کند، بروکراسی را کاهش داده و با فساد اداری، اقتصادی دو مالی برخورد کند و در یک کلام با اخلاص در عمل و تلاش شبانه روزی، اعتماد مردم را جلب کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: از سوی دیگر مردم هم باید بدانند که ما در شرایط سختی هستیم و باید به توانمندی‌های داخلی خودمان توجه کنیم.

فروزنده با بیان اینکه مسئله بهره‌وری یک مسئله اساسی است ادامه داد: الگوی صحیح مصرف از زندگی شخصیمان شروع شده و تا سازمان‌ها و نهاد‌ها ادامه دارد، لذا در این مسیر باید منابع کشور را باید بهتر وجه استفاده کنیم و از اسراف جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: ضروریست که به هم کمک کنیم، روحیه ایثار و فداکاری داشته و فضای اخلاقی را در کشور فراهم کنیم، دولت در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دنیای استکبار است و قطعا حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌تواند به دولت کمک کند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: به دولت توصیه می‌کنم که اگر کار سیاسی می‌کند و اگر عناصر فتنه‌ای در دولت وجود دارد، این‌ها را کنار گذارد، دولت نباید رویکرد انتخاباتی و سیاسی داشته باشد، چراکه اینگونه اقدامات آسیب‌های فراوانی را به وجود خواهد آورد.

 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار