سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«ویل اسمیت» ماموران انگلیس را شکست داد

فیلم کمدی «تمرکز» در نخستین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛

فیلم کمدی " تمرکز" به کارگردانی گلن فیکارا و جان رکوآ و با بازی ویل اسمیت و مارگوت رابی در نخستین هفته نمایش در 3,323 سینما 18 میلیون و 685 هزار دلار فروخت و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.
فیلم اکشن " مرد پادشاه: سرویس مخفی" نیز در سومین هفته نمایش در 3,282 سینما 11 میلیون و 880 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 85 میلیون و 825 هزار دلار رساند. این فیلم را متیو وان کارگردانی کرده و تارون اگرتون، کالین فیرث ومایکل کین در آن ایفای نقش کرده اند.
انیمیشن " باب اسنفجی : باب اسفنجی خارج از آب" ساخته پل تیبیت و با بازی آنتونیو باندراس در چهارمین هفته نمایش در 3,467 سینما 10 میلیون و 820 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 139 میلیون و 942 هزار دلار رساند.
جایگاه چهارم این لیست به فیلم ترسناک " تاثیر لازاروس" به کارگردانی دويد گِلب و با بازی اولیویا وایلد و مارک دامپلس اختصاص دارد که در نخستین هفته نمایش در 2,666 سینما 10 میلیون و 203 هزار دلار فروش داشت.
فیلم درام " مک فارلند، آمریکا" ساخته نیکی کارو و با بازی کوین کاستنردر دومین هفته نمایش در 2,765 سینما 7 میلیون و 835 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 22 میلیون و 19 هزار دلار رساند.


انتهای پیام/
برچسب ها: جدول ، فروش ، آمریکا ، فیلم ، هالیوود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.