سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقاری: نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم/ کارت بازی دوسانتوس صادر شده است

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بدست آوردن سه امتیاز در مقابل تیم الاهلی امارات حیاتی است، چرا که نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم.

 ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت تیم اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات را دنبال می‌کنند تا بتوانند از هر لحاظ به آمادگی‌های لازم دست پیدا کنند.  
 
وی بیان کرد: باید بگویم که بدست آوردن سه امتیاز در دیدار مقابل تیم الاهلی امارات حیاتی است، چرا که نباید از کورس قهرمانی عقب بمانیم و از هواداران می‌خواهیم که در این بازی ما را همراهی کند و به ورزشگاه بیایند و تیم خود را مورد حمایت قرار دهند.  
 
ذوالفقاری درباره جذب بازیکن جدید تصریح کرد: دوسانتوس بازیکن برزیلی از نظر فنی توسط تونی اولیویرا تائید شده و این بازیکن تست هیا لازم را انجام داده و تا پایان فصل برای تیم ما بازی خواهد کرد.  
 
وی افزود: کارت بازی دوسانتوس نیز صادر شده و وی می‌تواند تیم را در مسابقات لیگ بر‌تر همراهی کند، البته این بازیکن تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند برای تراکتورسازی بازی کند.  
 
وی بیان کرد: با توجه به برطرف شدن مصدومیت ایران پوریان، این بازیکن می‌تواند با صلاحدید کادر فنی تیم را برای مسابقات‌ آینده همراهی کند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: سرپرست ، تیم ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.