سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

حضور بیش از 45 داور درسی و هفتمین مسابقات قران کریم / قضاوت 9 داور خراسنی در مرحله کشوری مسابقات قران کریم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با برگزاری سی و هفتمنین مسابقات قرآن کریم 45 داور از سراسر کشور به امر قضاوت می‌پردازند که 9 داور خراسان در این داوری مشارکت دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه 45 داور درسی و هفتمین مسابقات قران کریم حضور دارند اظهار کرد: بیش از 45 داور همزمان با برگزاری سی و هفتمین مسابقات قران کریم به امر قضاوت می‌پردازند که 9 داور خراسانی در این داوری مشارکت دارند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات در بخش آقایان از 25 داور تن و در بخش بانوان از 20داور 4تن از استان خراسان رضوی به قضاوت در این دوره از مسابقات می‌پردازند.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: داوران خراسان رضوی برادران در رشته قرائت بخش لحن استاد هاشم‌ روغنی، بخش صوت جواد مسگری، در رشته حفظ بخش تجوید استاد جواد پناهی، بخش حسن حفظ استاد مهدی حسنی، در بخش خواهران استاد خانم سلطانی بخش لحن رشته قرائت و استاد خانم افخمی در بخش حسن حفظ به داوری می‌پردازند.

وی در پایان گفت: استاد سید حمید هروی در رشته قرائت و استاد رضا عابدین‌زاده در رشته حفظ به عنوان استاد راهنما در این دوره از مسابقات حضور دارند.

همچنین رییس داوران در بخش آقایان برعهده استاد سید مرتضی سادات فاطمی از داوران و اساتید برجسته کشور است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.