طبق مصوبه مجلس؛

باتغییر نام سازمان اوقاف وامورخیریه کشورموافقت شد/ تحویل مسئولیت اجرای امور مساجد به اوقاف و امور خیریه کشور

مجلس شورای اسلامی با تغییر نام سازمان اوقاف وامورخیریه کشورموافقت کرد و مسئولیت اجرای امور مساجد را به این سازمان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی درنشست علنی امروز (چهارشنبه) 13 اسفندماه با تغییر نام "سازمان اوقاف و امور خیریه" به "سازمان اوقاف، مساجد و امور خیریه: موافقت کرد.

بنا براین گزارش؛این سازمان مسئولیت حمایت از مدیریت مساجد، اقدامات و امور مربوط به نگهداری، احداث، تجهیز، نوسازی و پیگیری امور نمازخانه‌ها را برعهده دارد و این مسئولیت به سایر وظایف سازمان اضافه شد.

در ادامه نیز نمایندگان در جریان بررسی طرح حمایت از مدیریت، احداث، تجهیز و نوسازی مساجد و نمازخانه‌های کشور با ماده 2 این طرح با 128 رأی موافق، 23 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 204 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

گفتنی است ،براساس ماده 2 طرح مذکور؛ سازمان اوقاف و امور خیریه به سازمان اوقاف، مساجد و امور خیریه تغییر نام می‌یابد که در این قانون سازمان نامیده می‌شود. این سازمان مسئولیت حمایت از مدیریت مساجد، اقدامات و امور مربوط به نگهداری، احداث، تجهیز، نوسازی و پیگیری امور نمازخانه‌ها را به ترتیبی که در این قانون می‌آید برعهده دارد و این مسئولیت به سایر وظایف سازمان او قاف وامور خیریه کشوراضافه می‌شود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: مجلس ، اوقاف ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار