سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای اسلامی شیراز 500 میلیارد ریال هزینه بیمارستان سرطان جنوب کشور را متقبل شد

شورای اسلامی شهر شیراز 500 میلیارد ریال معادل 10درصد هزینه های ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور را متقبل و آن را در زمره مصوبات خود قرار داده است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خيريه ، علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با اعلام این خبرگفت: شورای اسلامی شهر شیراز 10 درصد از هزینه ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور را که معادل 500 میلیارد ریال است متقبل شده و آن را در زمره مصوبات خود قرار داده است.

علی اکبر رامجردی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر شیراز عملیات خاکبرداری این بیمارستان را تقبل کرده و بنا شده رقم یاد شده را به مدت پنج سال در مصوبات خود لحاظ کند.

وی افزود: برای تامین این میزان کمک، شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداران مناطق برای همکاری با مجمع خیرین تامین سلامت به توافق رسیدند.

رامجردی بیان کرد: بیمارستان سرطان جنوب کشور به عنوان یکی از مراکز مورد نیاز در اولویت کمک های خداپسندانه خیرین فارس قرار گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس ادامه داد: برای احداث این بیمارستان 500 تختخوابی ، پنج هزار میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده که تاکنون از سوی خیرین 25 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
 
وی تصریح کرد: بیمارستان سرطان جنوب کشور در 80 هزار متر مربع ، در مرکز آموزشی پیوند اعضای ابن سینا از طریق وقف جمعی و مشارکت های مردمی احداث می شود.

رامجردی افزود: متاسفانه بیماری سرطان به عنوان یکی از بیماری های رو به رشد شناخته شده و همین امر بار سنگینی به حوزه درمان تحمیل می کند.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: بیمارستان ، سرطان ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.