سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

منزل مسکونی یک میلیارد و 800 میلیونی در تهران وقف کلینیک درمانی شد

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ثبت یک وقف جدید در ستاد این سازمان گفت: منزل مسکونی 180 میلیون تومانی برای احداث کلینیک درمانی و درمان رایگان بیماران صعب‌العلاج در تهران وقف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،حسن ربیعی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف با اشاره به ثبت یک وقف جدید، اظهار کرد: خانم گل عذار صفری ساکن تهران، 6 دانگ یک زمین و بنای احداثی آن به مساحت حدود 60 متر مربع واقع در خیابان قزوین را وقف کرد.

وی اضافه کرد: این واقف خیراندیش، این موقوفه را با نیت ایجاد یک کلینیک درمانی وقف کرده است و پزشکی که در آن حضور می‌یابد نیز باید در طول سال، تعدادی از بیماران معرفی شده از سوی متولی موقوفه را بصورت رایگان درمان کند همچنین عواید حاصل از اجاره نیز برای درمان بیماران صعب الاعلاج هزینه خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه متولی این موقوفه تا زمان حیات خود واقف خواهد بود، افزود: پس از ایشان فرزندانشان نسل در نسل به عنوان متولی، موقوفه را مدیریت خواهند کرد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان تصریح کرد: ارزش این موقوفه توسط کارشناسان حدود یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار