سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بختیاری در نشست خبری مطرح کرد؛

تشریح جزئیات اولین کنگره حزب ندای ایرانیان

دبیر اجرایی اولین کنگره حزب ندای ایرانیان در نشست خبری به تشریح جزئیات این کنگره پرداخت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سامان بختیاری عضو شورای مرکزی موقتی حزب ندای ایرانیان و دبیر اجرایی اولین کنگره این حزب در خصوص جزئیات برگزاری همایش حزب متبوعش و در نشست خبری اظهار داشت: اولین کنگره حزب ندای ایرانیان روزهای پنجشنبه و جمعه (7 و 8 اسفند ماه) در تالار آدینه برگزار خواهد شد.

وی افزود: زمانی که حزب ندای ایرانیان مجوز گرفت، از سوی هیأت مؤسس به یکسری افراد برای عضوگیری و مهیا کردن پیش‌نویس، مرام‌نامه و اساس‌نامه اختیاراتی تفویض شد تا از این طریق و با برگزاری اولین کنگره،‌ پروانه لازم برای ادامه فعالیت‌های حزب ندای ایرانیان صادر شود.

وی افزود: ما جز اولین احزابی هستیم که بر اساس آیین‌نامه وزارت کشور، وارد اولین کنگره خود می‌شویم.

عضو شورای مرکزی موقتی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: در کنگره حزب ندای ایرانیان 800 عضو رسمی ما در سراسر کشور حضور پیدا خواهند کرد و در دو روز برگزاری همایش، رسمیت بخشیدن به اساس‌نامه و مرام‌نامه حزب را انجام خواهیم داد.

بختیاری با اشاره به این مطلب که در اولین کنگره حزب ندای ایرانیان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب خواهند شد، گفت: برگزاری کنگره نقطه عظیمی برای معرفی حزب به عرصه سیاست و ادامه فعالیت‌های خود است.

دبیر اجرایی اولین کنگره حزب ندای ایرانیان با بیان این که اولین کنگره حزب ندای ایرانیان از نظر شکل اجرایی و محتوایی با دیگر کنگره‌ها تفاوت‌هایی دارد، گفت: میهمانان مختلف و ویژ‌ه‌ای از جمله دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در این کنگره حضور پیدا خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی موقتی حزب ندای ایرانیان در ادامه اظهاراتش افزود: در این کنگره و با دعوت از اساتید مختلف سعی کرده‌ایم که در کنگره فضای آموزشی ایجاد کنیم.
 
بختیاری با بیان این که در بیست استان فعالیت‌های حزب ندای ایرانیان شکل گرفته‌ است، گفت: در بقیه استان‌ها نیز در حال شکل‌گیری هستیم به گونه‌ای که نزدیک به 2000 نفر فرم عضویت در حزب ندا را در سایت حزب پر کرده‌اند.

وی در خصوص سخنرانان کنگره حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: سخنرانان اصلی ما از خود اعضای هیأت موسس حزب هستند؛ به طور طبیعی هر حزبی که تشکیل می‌شود، تلاش می‌کند که با برگزاری کنگره اعضای خود را معرفی نماید.

دبیر اجرایی اولین کنگره حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سوال که آیا محمدجواد ظریف سخنران همایش خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد:‌ آقای ظریف حضور ندارند و در عین حال پیام‌های از جرایانات مختلف به همایش ارسال و قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.