سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی: شفی اف حتی یک عکس با قایق ندارد چه رسد به تجربه

قهرمان رفتینگ قایقرانی گفت: شفی اف حتی یک عکس با قایق ندارد چه رسد به تجربه کاری در این زمینه که ما بخواهیم زیرنظر او تمرین کنیم.

قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: 2 هفته است که رئیس کمیته رفینگ را تغییر داده‌اند و شخصی را آورده‌اند به نظرم هیچ سر رشته‌ای از رشته قایقرانی ندارد.  
 
وی افزود: امیدوارم حق را به حق‌دار بدهند ولی برای همه کسانی که در این رشته فعالیت می‌کنند این سوال به وجود آمد که چرا در ورزش این برنامه‌ها پیش می‌آید و با احساسات ورزشکار بازی می‌کنند.

وی بیان داشت: من از کودکی در سایر رشته‌ها فعالیت کرده‌ام و 6 سال کار حرفه‌ای انجام دادم هنگامی که به رشته رفتینگ ورود پیدا کردم به دنبال جایی به دور از حاشیه بودم.
 
قاسمی در ادامه بیان داشت: ما ورزشکاران رشته رفتینگ خاک این رشته را خوردیم و ناگهان شخصی از در وارد شد که هیچ سررشته‌ای در این رشته نداشته و به آن سمت رئیس را داده‌اند.  
قاسمی در ادامه تأکید داشت: من به چشم خود دیده‌ام اصلانی در این کار از زندگیش مایه گذاشته و حتی در روزهایی که تعطیلات بود به جای اینکه کنار خانواده‌اش باشد در کنار ما بود و ما را در تمرینات هدایت می‌کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از طرفی دوستان خودم 2 نفر از آنها در تمریناتی که به هدایت شفی اف در این 2 هفته اخیر به تمرین رفته بودند از ناحیه کتف و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند ولی من وی را همراهی نکردم و نخواهم کرد و اگر به این صورت پیش برود دیگر تیمی باقی نخواهد ماند.  
 
وی در ادامه بیان داشت: تیمی که با اصلانی آموزش دیده و حرفه‌ای شده برای تمرین با شفی اف دیگر نخواهد رفت چون تمرین را بلد نیست و در مکان‌ها که نباید اقدام کرد ایشان کارهایی را می‌خواهد که اکثر ورزشکاران از ناحیه‌های مختلف دچار آسیب می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.