مربی تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: اردیبهشت سال آینده ما میزبان توسعه اسلالوم در آسیا خواهیم بود.

اشرف: اردیبهشت سال آینده میزبان توسعه اسلالوم خواهیم بودکتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوی تدارکاتی تیم ملی آغاز شده است و از 15 بهمن تا 24 بهمن ماه برای رشته اسلالوم و به صورت متمرکز اردو خواهیم داشت و بعد از آن انتخابی تیم ملی است.

وی افزود: با توجه به تقویمی که ما به فدراسیون داده ایم، پیش می رویم و آمادگی خود را در رودخانه های خروشان و قوی ایران به دست می آوریم تا بتوانیم در کاپ ها و مسابقات برون مرزی شرکت کنیم تا به رده های بالاتر از جمله انتخابی المپیک ریو 2016 برسیم.

اشرف در ادامه اظهار داشت: فعال کردن پایگاه ها برای سنین پایین از دیگر برنامه های ما است که در تهران، کرمانشاه  و مازندران آغاز به کار کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: ولی در کنار همه برنامه ریزی های انجام شده، رشته آب های خروشان احتیاج به پشتوانه ای برای ادامه فعالیت های خود دارد.

مربی تیم ملی اسلالوم در ادامه خاطرنشان کرد: البته سال آینده اردیبهشت ماه ما میزبان کمپ توسعه اسلالوم از طرف فدراسیون جهانی اسلالوم در آسیا هستیم تا به موازات آن ورزشکاران را پله به پله در رودخانه ها برای 3 برنامه موازی آماده کنیم.

اشرف در ادامه تاکید داشت: از برنامه های موازی ما آموزش پله به پله اسلالوم در پایگاه که هم شامل ورزشکاران و مربی ها می شوند و آماده کردن تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک و در عین حال آموزش در پایگاه ها به ورزشکاران است.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین سه کمپ خود را برای آموزش های لازم در این زمینه و برای سنین پایین در این رشته فعال خواهیم کرد تا پشتوانه ای برای آینده این رشته در آب های خروشان شود و در آینده با ورزشکاران حرفه ای برای مسابقات المپیکی و آسیایی شرکت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار