رییس کمیته کانوپولو قایقرانی از صدرنشینی تیم زنجام در مسابقات زیر 17 سال بانوان خبر داد و گفت: تیم استعدادیاب نفرات برگزیده را برای تیم جوانان کانوپولو معرفی کرد.

تیم زنجان صدرنشین شد/تیم استعداد یاب نفرات برگزیده را برای تیم جوانان معرفی کردحسین خیرالهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مربیانی که قبلا در کانوپولو فعالیت داشتند تا مسابقات جهانی فرانسه سمت داشته و هم اکنون تعدادی را کاندید کرده ایم و به شورای فنی کانوپولو معرفی شده‌اند که انتخاب شدند و ابلاغ بگیرند.

وی افزود: مسابقات آسیایی 2016 که در هنگ کنگ ودر آبان ماه سال آینده برگزار می‌شود جزو قدم اولمان محسوب می‌شود و برای به دست آوردن مدال روی آن تمرین خواهیم کرد.

خیرالهی در ادامه بیان داشت: مربیان ما در سایر شهرها با مسابقات لیگی که برگزار می‌شود نفرات برتر را انتخاب می‌کنند تا در نهایت این ورزشکاران را برای تیم ملی اصلی انتخاب شوند.

وی در ادامه تاکید داشت: مسابقات کشوری زیر 17 سال در بخش بانوان هم دیروز تمام شد و تیم زنجان صدرنشین شد وتیم اصفهان دوم و تیم چهار محال نیز سوم شدند.

رییس کمیته کانوپولو قایقرانی در ادامه اظهار داشت: همچنین یک تیم استعدادیاب فرستاده‌ایم که 16 نفر از نفرات برگزیده را انتخاب کرده تا از آنها برای تیم جوانان دعوت کنیم و به تیم جوانانمان اعزام کنیم و در اختیار مربی قرار دهیم تا ورزشکارانی قوی برای آینده این ورزش تربیت کنیم.

خیرالهی تصریح کرد: هم اکنون نوجوانان زیر 17سال را هم به همین ترتیب در تیم نوجوانان روی آنها کار خواهیم کرد تا در آینده به تیم جوانان بپیوندند  و 2 سال آینده در گروه زیر 21 سال آنها را در اوج آمادگی پیوند دهیم چون مسابقات آسیایی و جهانی زیر 21 سال است و به همین دلیل باید نوجوانان را آموزش دهیم و این برنامه قطعا برای ما مقام کسب خواهد کرد و در اوج آمادگی جوانان ما به تیم بزرگسال می‌پیوندند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این از اهداف کلی ما برای به دست آوردن مقام در کسب مدال در مسابقات آسیایی و جهانی است.

خیرالهی در ادامه بیان داشت: رای مسابقات قهرمانی آسیا 2 گروه زیر 21 سال و بالای آن را داریم که با استعداد یاب روی آنها کار می‌کنیم تا پایان تعطیلات نوروزی مربی‌های اصلی برای این ورزشکاران اردوهای تدارکاتی بگذارند و آنها را برای مسابقات آسیایی آماده کنند.

وی در خصوص تعداد تیم‌هایی که برای رشته کانوپولو در حال فعالیت هستند گفت: ما 4 تیم بزرگسالان آقایان و بانوان را داریم البته  برای تیم بانوان جوان ما مسابقاتی برگزار نمی‌شود ولی این ورزشکاران را برای آینده تیم بانوان بزرگسال آماده خواهیم کرد.

وی بیان داشت: بعد از تعطیلات نوروزی اردوهای ما آغاز می‌شود و روی این تیم‌ها کار خواهیم کرد تا ورزشکاران را با آمادگی لازم برای مسابقات آسیایی اعزام کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: خیرالهی ، زنجان ، کانوپولو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار