رییس کمیته آبهای آرام قایقرانی گفت: بعد از بازگشت ورزشکاران از پرتغال تست‌گیری از ورزشکاران داخلی پایگاه‌ها و برون مرزی‌ها خواهد بود.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ورزشکاران داخل پایگاه به تمرینات خود ادامه می‌دهند تا اوایل اسفند از آنها تست‌گیری شود و از ورزشکاران منتخب که در تهران گیلان وارد تیم ملی شده و برای مسابقات آسیایی و کاپها تلاش خود را بکنند.

وی افزود: برای قهرمانی جهان نیز 20 اسفندماه انتخابی شروع می‌شود و 23 اسفند ماه تست انتخابی بانوان و 25 اسفند ماه تست انتخابی آقایان را خواهیم داشت.

میلاد در ادامه تاکید داشت: تا اواخر امسال تیم ملی بسته خواهد شد و چون زمان محدود است باید در جهت مکاتبات اداری و مسابقات و کاپهای جهانی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

رییس کمیته آبهای آرام در مورد وضعیت ورزشکاران داخل اردوی تدارکاتی پرتغال و اسپانیا گفت: از 20 تا 21 اسفند ماه این ورزشکاران به ایران بازمی‌گردند و در تست‌گیریها شرکت خواهند کرد تا نفرات برتر برای شرکت در مسابقات آسیایی انتخاب شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای مسابقات قهرمانی جهان که از 21 تا 28 شهریور ماه در میلان ایتالیا برگزار خواهد شد حضور خواهیم داشت و نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

میلاد در ادامه تاکید داشت: همچنین برای قهرمانی آسیا که در نیمه دوم بهمن ماه در اندونزی برگزار می‌شود نفرات انتخابی از میان ورزشکاران در این مسابقات حضور پررنگی خواهند داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هم اکنون ورزشکاران ما بدون هیچ مشکلی در کمپهای خارج از کشور در حال فعالیت و تمرین با سایر تیمهای کشورهای دیگر هستند تا به نوعی در این تمرینات با فنها و تکنیکها جدید در این زمینه آشنا شوند و خود را برای مسابقات آسیایی و کسب سهمیه در المپیک آماده کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار