سرپرست کمیته‌ی آبهای آرام قایقرانی گفت: تیم ملی کایاک تا فصل گرما و گرفتن نتایج ثمر بخش به ایران باز نمی‌گردد.

محسن میلاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 28 دی ماه تست انتخابی گرفته خواهد شد و 3 نفر برای بانوان از کایاک و 2 نفر از آقایان در رشته کانو کانادایی برای اردوهای تدارکاتی انتخاب خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون گروه سنی زیر 23 سال در اردوی تدارکاتی تهران هستند و اول بهمن ماه نیز 8 نفر به اردوی داخلی تدارکاتی دزفول اعزام خواهند شد و یک ماه در آنجا هستند تا نتایج ورزشکارانی که در رشته‌های آبهای آرام برای مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد مشخص شوند.

میلاد در ادامه بیان داشت: جمعه‌ی هفته پیش تیم کایاک قایقرانی با مربی ایرانی خود به پرتغال اعزام شدند.

سرپرست کمیته‌ی آبهای آرام در ادامه خاطر نشان کرد: مربی این تیم ایرج اقلیمی است و تا 20 اسفند ماه اردوی تدارکاتی برون مرزی کشور پرتغال خواهند بود ولی در حال رایزنی هستیم که این تیم را برای ادامه‌ی تمرینات خود در فصل سرما به کشور دیگری بفرستیم تا زمانی که هوای تهران گرم شود و به کشور بازگردند.

وی تصریح کرد: به این ترتیب امیدوارم که برای کسب سهمیه‌ی المپیک نتایج خوبی بگیریم.

میلاد در ادامه تأکید داشت: در مذاکراتی که در این یک هفته صورت گرفت به غیر از مقطعی که مشکل بود بقیه مسیر برای تمرین خوب است و همه‌ی مسائل را بررسی کردیم و تیمهای اروپایی هم کم کم به این کمپ اضافه می‌شوند.

میلاد در ادامه اظهار داشت: اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان در کمپ‌های گیلان و مازندران از 26 دی ماه آغاز می‌شود.

میلاد در ادامه بیان داشت: در ادامه‌ی روند اردوهای تیم ملی آبهای آرام مردان در کمپ‌های گیلان و مازندران ، 22 قایقران در بندر انزلی و 18 قایقران در نوشهر تمرینات خود را در سومین مرحله‌ی اردوی آمادگی خود انجام خواهند داد. این مرحله از اردو از 26 دی ماه آغاز می‌شود و تا 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و این اردوها در بخش کایاک و کانون و در رده‌های سنی بزرگسالان زیر 23 سال و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلاد ، کایاک ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار